Het grote slinger je hele collectie om de pols topic

Helemaal niet. Ben blij dat je eindelijk je hele collectie laat zien. Mooi man!

Ps Als je ooit nog eens afscheid gaat nemen van een der Tudors of van de Seamaster, geef even een seintje. Ik hou wel van zwart met staal. :sunglasses:

4 likes

Die Breitling zou wel op staal mogen.

2 likes

Ja stalen band is mooi maar kost volgens mij 500-700 euro. Voordat bedrag ga ik liever de Superocean II verkopen en voor een Superocean Heritage II 42. Met andere woorden ga niet nog een keer 500 piek plus in deze Breitling investeren. Tenzij iemand een mooie stalenband heeft liggen voor een schappelijk prijsje :hugs:

De Breitling mag op zwarte hagedis. Gaat toch niet nat worden…

2 likes

Not really my cup of tea

Doe ik lekker even on-topic. Mijn ‘trio’ waar ik erg trots op ben.

Et ceterum censeo dat dat gezeik op rlc eens klaar moet zijn laat de man lekker.

23 likes

Caesar ad liveras perges as sure augur cies :+1:

1 like

Schitterend trio! Stuk voor stuk iconen. :sunglasses::+1:

Vleugje melk en een zoetje graag.

13 likes

Omdat het zaaddood maken van Han misschien niet eens zo’n slecht idee is.

Ikzelf ben inmiddels ook wel uitgekeken op dit trio maar voor nu is dit het even.

19 likes

Hoe kun je hier op uitgekeken raken? Fenomenaal gewoon! :scream::scream::scream:

Om dezelfde reden dat iedereen (lees de meeste) hier jouw horloges individueel wel kunnen waarderen, maar het geheel een beetje monotoon vinden. Af en toe wat anders, verschillende metalen en wat kleur, daar ga ik nu voor.

3 likes

Ik vind meer kleur in de collectie brengen lastig, want als ik bijvoorbeeld voor een Breitling Superocean Heritage II 42 zou gaan dan wint de zwarte bij mij altijd van de blauwe. Veel tijdlozer en draagbaarder. Hetzelfde geldt voor mij bij de Tudor Pelagos en bij de Omega Seamaster. Zwart heeft gewoon mijn voorkeur. Can’t help it :see_no_evil:

De enige kleur waar ik nog wel over nadenk. Is een Rolex Oyster Perpetual 39 White 114300, maar dan denk ik dat ik toch al weer snel geneigd zou zijn om voor de Explorer I 39mm te gaan. :sweat_smile:

4 likes

Hier nog een paar uit de oude doos:
De Breitling Colt, Rolex Explorer I en Seiko Marine Master 300 zijn inmiddels weg.
De Explorer I mis ik nog wel eens met enige regelmaat.






Benieuwd naar jullie slinger je hele collectie om de pols foto’s! :sunglasses::+1:

11 likes

10 horloges passen niet mijn pols, deze is daarvoor te klein.
Tevens is jouw topic: slinger alles om je arm ipv pols, tenzij je anders in elkaar zit als gewonen stervelingen :wink:

1 like

Zeker waar, maar om de pols slingeren klinkt beter. Achja who cares you get the idea :yum:

1 like

Ik heb laatst eens zitten tellen, ik zit intussen boven de 100 horloges, gaat niet lukken om dat allemaal om de pols te krijgen. :rofl::rofl:

4 likes

F**k me dead hoe dan?! :scream:

2 likes

Het zijn inderdaad stuk voor stuk mooie horloges maar als collectie is wat mij betreft wel veel van hetzelfde.

Eigenlijk zouden die sub en speedy voldoende zijn en er dan nog iets met een lichte plaat naast.

Ben nogal een verzamelaar :joy:
En zoals je begrijpt ligt de gemiddelde prijs wel wat lager dan bij jou. :rofl:

Heb geloof ik iets van 40 vintage Tissot’s waaronder ook een een aantal zakhorloges en dameshorloges.
Een aantal vintage andere merken; Certina, Prisma, Dugena…
Vier moderne Tissot’s, nog een Victorinox, een Dan Henry, een Swatch, een Invicta…
En uit een eerdere verzamelwoede nog iets van 40 Chinese horloges die ik nog af en toe draag.
Als ik alle zooi in de projectenbak ook nog ga meerekenen kom ik nog wel iets hoger uit.

Ben overigens wel van plan om iets te gaan minderen, maar het vlot nog niet zo erg. :sweat_smile:

11 likes