Het grote Tuna topic

8 likes

Mn mooiste horloge deze tuna :relieved::relieved:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/2/4/9/249a57aa84cab03a8e52a1c6f26d398208a4d542.jpg

8 likes

Mwah… wel aardig…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ben er echt blij mee, blijft een erg bijzonder gevoel om deze om de pols te gespen.

1 like

Het is ook een heel apart horloge. Aan de ene kant een onding omdat het niet met enig fatsoen onder een mouw past, aan de andere kant een uitstekend functioneel blok titanium waar je prima de tijd op kan aflezen.

En z’n “kleine” broertje (zowat even groot).

4 likes

Geen Seiko, maar wel een Tuna. Scubapro 500 Tuna.

En de voorlopige tussenstand van de Tuna-collectie.

9 likes

7 likes

Tuna in zijn habitat!

1 like

Inderdaad … de mooiste op een BOR :wink:

image

13 likes

Hey, wat zie ik nu? We hebben zelfs een echt Tuna topic :grin:

9 likes

mag een san Martin tuna ook? Mijn daily beater

“Baby” tuna. Alleen is dat “baby” toch echt een verkeerde naamkeuze IMHO. Dit monster weegt in totaal 245 gram dus de naam Monster Tuna zou beter op z’n plaats zijn. Een echte SBBN031 tuna (met Diashield) gaat er zeker nog komen over niet al te lange tijd. Maar dan moeten er eerst even een paar andere klokjes de collectie gaan verlaten.

4 likes

7 likes

ah mooi tuna topic :yum::+1:

10 likes

Ik dacht ik blaas m weer even leven in :slightly_smiling_face:. Toch wel echt gaaf hoor, zon 300M.

1 like

thnx, bevalt ook erg goed, kocht m op staal maar rubber draagt ook fijn en oogt super met zo’n ronde stale puck op de pols :blush::+1:

(geen tuna, maar heb een zwarte arni)
toch anders maar ook geinig

2 likes

Hier ook, ben een echte Tuna liefhebber, nog op zoek naar een sbbn033.:sweat_smile:

6 likes

4 likes


:ocean::ocean:

7 likes

11 likes