Mijn eerste en tot nu toe enige solar horloge. Bevalt goed en deze euhm… kunststof versie is wat lichter dan het gemiddelde duikhorloge.
net binnen bij Van Baal in Nijmegen , seiko Tuna 1986 editie 

oei erg mooi, helaas moest keuzes maken maar deze was ook goed gekeurd 
bij thuiskomst zie ik dat het van blauw naar zwart lopende wijzerplaat niet heel goed zichtbaar is … moeten jullie zelf maar gaan kijken 

Dus deze niet aan kunnen schaffen of gaat dat nog gebeuren?
Ben heel benieuwd hoe het horloge eruit ziet en draagt. Binnenkort maar is even binnen wandelen 
er staat hierboven een foto dat ik m op de pols heb… is zeer goed draagbaar ondanks de maat en ziet er ook super uit.
ben zelf voor wat anders gegaan … 
#me2 

SBBN017 met SBBN023 dial, bezel, wijzers, dag/datum mods en Italian chrono band.
Top exemplaar 

Ali tropics zijn binnen, en inderdaad waar ik al bang voor was 22mm, i.p.v. 20mm. Ieder nadeel zijn voordeel: tijd voor quality time met mijn eigthies 7549-7010 Tuna en originele Seiko gesp 
Bij toeval op mijn pad gekomen, kon m niet laten liggen. Mooi duo met de SBBN013. Die plaat is echt zo cool met die graduele kleuren.
Na jaren toch wel een beetje spijt gehad de SBBN017 te hebben ingeruild, sinds deze week weer een tuna in super staat! 
Ik wil hem op staal gaan dragen, kom maar met de voorbeelden 
Het liefst een DA291 (oem SBBN015) maar ik denk niet dat het me weer gaat lukken deze te vinden.
En uiteraard het plaatje:
Tof! Ziet er knap uit, voor zo’n beest.