Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

Voor mij gaat in elk geval geen rolex mee dit jaar.

Wel de fxd. En wellicht een zenith en een JLC.

TOFFE FOTO.

19 likes

Pohhh, dit is wel heel gaaf hoor! Bedankt voor je antwoord!

1 like

Kreta :sunglasses:

19 likes

Dit is zo’n goede foto

2 likes

Ik hoop deze :sweat_smile:

Maar dan moet de AD binnen 5 weekend bellen😇

13 likes

Gedurende een bootreisje op de Middellandse Zee. De verstelbare band is heerlijk, zeker in de zomer.

7 likes

Mijn inziens het ultieme vakantiehorloge.

:sunglasses:

25 likes

Mocht ik dir jaar op vakantie gaan, dan gaat deze mee

14 likes

Eerste buitenlandse vakantie dit jaar was het deze topper:


Glamping deze zomer wordt weer ws weer met een squale, bovenstaande zwarte of deze grote broer:

Of als ik heel dapper ben deze:

En als ik heel lafjes ben deze:

16 likes


Een Casio pro-trek voor de bergen.


Voor de zee-vakanties.

13 likes

Als deze me goed past dan zou deze het ook kunnen worden :innocent::star_struck:

1 like

Mee eens! Schitterend horloge, moet er ooit nog een keer komen.

Voor nu moet ik mij behelpen met één van deze twee, wil er eigenlijk maar één meenemen maar kan nog niet kiezen.

Trip is 3 weken rond met de kinderen in Noorwegen. Vanwege de jonge leeftijd zal het niet super avontuurlijk worden. Ik neig naar de Seiko maar de Speedmaster blijft gewoon een heerlijke daily.

Wat zou HF kiezen?

  • Speedmaster
  • SLA037

0 stemmers

1 like

Dat gaat wel lukken :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Beetje glamping kan die GS wel hebben toch?
Horloges zijn er om te dragen.

Tuurlijk geen GS c.s. bij klussen etc, maar verder: doen!

2 likes

Op vakantie wil ik in ieder geval een horloge dat goed waterdicht is. Bij mij gaat er dus een duiker mee.

1 like

Ik wacht al 5 weken :frowning:

1 like

Tis meer het zwembad wat hij wel kan hebben maar niet heel bevordelijk is voor de zaratsu op de 44GS kast. En ik wel een dergelijk horloge ook niet in een tent achterlaten. Dus daarom neig ik naar een duiker!

1 like

Ik twijfel nog om een Doxa Sub200 te doen voor de vakantie. Ik vind het merk tof, maar iets houdt me wat tegen er een te kopen. Geen idee wat eigenlijk :see_no_evil:

Anders wordt het de BB58:

12 likes

Zeker :ok_hand:


Weet nog dat jij ook nog twijfels had ( net als ik ) bij die zwarte uit het blauwe gedeelte :blush:
Ach je 58 is natuurlijk ook super :+1:

9 likes

Door jouw dagelijkse foto’s maak ik me toch wel ernstig zorgen dat overeen paar weken de Mythos op is. :frowning_face:

1 like