Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

Ik denk dat het zoiets wordt, dit jaar:

Maar afhankelijk van de vakantie kan het ook zomaar dit worden:

18 likes

Zeg dat @MrMojo. BB58 black hmmmm. Maar ook weer zo gehyped en heeft iets waardoor ik altijd twijfel een te kopen. Kan niet goed uitleggen wat. Misschien het guilt overal ofzo

Maar zal er vast wel eens komen

1 like

Hier gaat de Pelagos 2-liner weer mee op vakantie. Deze zomer zet ik m echter wel op rubber.

De ultieme vakantie watch. :+1:

9 likes

En alweer terug :cry:

Deze gaat al een poosje keer op keer mee op vakantie.

5 likes

iedereen is uniek. het is dat wij op het forum in een bubbel leven en dat horloge vaak voorbij zien komen… ik heb zelf ook de bb58 en nog nooit bij een ander in het wild gezien.

6 likes

So true!

Goed punt, als je hier iedere dag leest gaan dat soort horloges bijna normaal worden. Ik ben hem inderdaad ook nog nooit tegen gekomen buiten het forum.

Welk model is dit? Super dik!

M’n trouwe Kinetic Tuna, op onafscheidelijke Isofrane, doet al jaren dienst als ‘vakantie-horloge’ :sunglasses:
Ook dit jaar weer! Vers terug uit Griekenland… best koud hier :cold_face:

13 likes

Weekje NYC, ben er nog niet uit welke het gaat worden.
Een van deze 2, of een Breitling Aerospace (die moet ik dan eerst wel nog kopen :sunglasses: )
Ben de laatste tijd (te) voorzichtig geworden met de Sub, dus weet niet of ik die durf meenemen…

14 likes

Helemaal mee eens! Mooie band.

Fris windje zat er he. Kos was soms ook wat frisjes.

Nieuwe vakantietopper! Net een weekje getest op de Balearen.

19 likes

Prachtig vakantie horloge, geniet er van!

1 like

Gebruik nu deze als vakantie horloge.

6 likes

Het zou de volgende moeten zijn

ORIS Big Crown Diver 7502

De regulateur is ook super cool

10 likes

Die SuperOcean gaat bij ook zeker mee , met Nato en rubberen band :smiley:

12 likes

We gaan dit jaar dagjes naar het strand, we wonen relatief dicht bij de Noordzee. Wil dan gewoon de hele dag een horloge dragen, ook in het zoute water. Het horloge wordt een Vostok Amphibia (nieuwe) dus zeker waterdicht. De RVS band vind ik echter niks. Heb er nu een single pass NATO op liggen maar twijfel of ik niet naar FKM rubber moet gaan. NATO is voor mij zeer comfortabel dragen maar hoe snel droogt het op na zwemmen? En hoeveel zout hangt er dan aan? Rubber is ideaal met zwemmen maar het lijkt me daarnaast warm en minder comfortabel bij hoge temperaturen boven het zand. Wat zijn jullie ervaringen?

1 like

Voor mij gaat in elk geval geen rolex mee dit jaar.

Wel de fxd. En wellicht een zenith en een JLC.

TOFFE FOTO.

19 likes