Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

Goede herinneringen aan. Behalve dan dat je er ook prima kunt fietsen. En dat moest dan ook :weary:
Niet direct mijn eerste idee op vakantie

1 like

18 likes

We hebben een auto gehuurd :rofl::mountain_snow::blue_car:

1 like

deze op kreta maar vandaag geen kreta weer

7 likes

Wat mij betreft een geschikt vakantiehorloge

13 likes

Deze binnenkort weer terug

15 likes

Gaaf ding! Nog niet eerder gezien

1 like

Deze gaat sowieso mee

9 likes

Vet! Heb je al wel een levertijd? Die kloothommel moest die batch van ons nog maken nadat ze verkocht waren, krijg hem eind mei pas.

OT: Ik ben deze week met srprs.me in Krakau en Londen terechtgekomen en omdat ik de bestemmingen niet wist ging de MM300 mod mee met wat NATO’s.

Heel geslaagd!

15 likes

Nu al bijna een maand geleden, gaat veel te snel :grin:

20 likes

Kos was vandaag ook niet top.

Medio juli

Dat zou bij die van mij ook wel eens het geval kunnen zijn. Afgelopen week besteld, medio juli geleverd dus.

:+1:t2: Heel erg veel zin in. Lang geleden dat ik wachten zo irritant vond :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Vandaag een NA opgepikt in Kos!
Aanbieding die ik niet kon laten liggen.

23 likes

En weer naar huis

16 likes

Lekkere aanwinst :sunglasses::+1:

1 like

Supermooie herinnering. Echt mooi horloge.

1 like

Zeker te weten, blij mee!

Thanks.

Hoorde vandaag in een podcast van MvdT dat je altijd herinnert waar, wanneer en waarom je een horloge koopt. Klopt tot dusver helemaal!

2 likes

Mijn duo voor de aankomende vakantie, vrijdag vertrekken :grinning:

15 likes

Frankly, Mr Shankly, is dit een topduo! Ik geloof dat ik binnenkort ook aan de BB58 moet. Je ziet ze hier vaak komen en gaan, maar eigenlijk heeft-ie gewoon heel veel mee.

4 likes

Uniek ben je niet met een BB58 idd :stuck_out_tongue:, maar het is zeker een top horloge! Perfecte afmeting en lekkere vibe. No date vind ik ook een groot pluspunt, wat voor sommige juist weer een minpunt is natuurlijk.

1 like