Deze vorig jaar Augustus gekocht voor de vakantie. Die kan nog wel een paar jaar mee. Van de kleuren alleen al krijg je een vakantiegevoel.
Vandaag toevallig mijn horloge dat ook voor de vakanties gebruikt wordt weer eens om! LLD op een MN strap.
Mooi. Het vakantiegevoel spat ervanaf.
Die van mij is op dit moment nog op reis. Vanuit Rusland naar mijn huis, welteverstaan:
Twee canvas bandjes bij gehaald.
In principe is dit al jaren mijn vakantiehorloge,robuust,niet duur en good looking.
Heeft al heel wat zeewater gezien ondanks dat het misschien geen echte duiker is.
Voor dit jaar denk ik toch om een Steinhart double green 39mm aan te schaffen om dezelfde redenen
Hmm… Keuzes, keuzes…
Ligt aan het soort vakantie denk ik.
Stedentrip of typisch toeristen oord: Blauw, Blauw, Pepsi of Coke
Allemaal ISO 200m duikers op 1 na.
Mochten wij toch iets avontuurlijker de natuur opzoeken dan gaat een van deze om: Lomp of Lomp.
Mocht het zo ver komen dit jaar dan gaat deze mee.
Ik moet nog even zien wat ik om doe wanneer ik op vakantie ga. Vrijwel m’n hele verzameling, een paar vintage en mindere goden uitgezonderd, is vakantiewaardig want minstens 100m WR, vaak kleurrijk en vaak ook robuust.
De horloges die ik tot nu toe op vakantie mee had?
Kandidaten voor dit jaar?
Maar ook in het verleden behaalde resultaten kunnen weer behaald gaan worden.
Toffe mod, blijven echt superfijne horloges
Het moet gek lopen wil dat iets anders dan deze worden. Band is nog niet zeker. Ik heb nu deze opties achter de hand, maar er is ook nog e.e.a. onderweg.
Normaal is het de Planet Ocean. Heel uitzonderlijk de Explorer. PO is handiger als ik tussen tijdzones reis; die uurwijzer kan ik verzetten zonder aan de minuten te raken.
Maar in de spirit van dit topic: de Uemura die @RLC toonde, een blauwe, grijze of witte seamaster, een oranje doxa of een blauwe bb58.
(Uiteindelijk wordt het toch de PO)