Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

Ik ga niet voor een nieuw horloge na mijn recente aankoop maar ga proberen of ik een mooie NATO kan vinden voor mijn Aquis.

8 likes

Alweer deze :ocean:

5 likes

Ik weet niet eens wat ik morgen om ga doen, laat staan een hypothetische vakantie in een onbestemde toekomst.

3 likes

Zo he, die bandjes maken die twee horloges echt wel vakantie knallers. Had ik niet verwacht, omdat ik zeker die BB altijd een beetje saai vind. :smile:

1 like

1 like

Een g-shock gmwb5000 voor in en rondom het zwembad/de zee en een blauwe Omega SMP voor de niet-actieve tripjes en diners in de avonden…

Deze afgelopen zomer op de camping. Dus komend jaar ook.

3 likes

Wat vinden jullie? :face_with_monocle: Is een Breitling Colt een goede vakantie beater? Als een upgrade van de Citizen NY0040. En dan op staal of rubber? Ter info, mijn vakanties zijn meestal campings aan zee.

7 likes

Gewoon weer lekker terug naar deze gaan :crazy_face:

Thank me later :smile:

Just kidding :wink:

1 like

Ik zwier de PO altijd op rubber wanneer ik vertrek. Heb die band van een extra gat voorzien voor de perfecte pasvorm: kamer op 19 graden, restaurant op 22 en buiten 40? No problemo.

1 like

Voor de zomer hé

10 likes

Op de canping gewoon die NY0040 zeg.

Ze zien je 's ochtends aankomen bij het washok met je washandje, Breitling en handdoek over de schouder.

3 likes

Haha op zich wil ik graag de Colt mee. (En lekker shinen) :sunglasses: Maar ik zou misschien wel een beetje bang zijn hem kwijt te raken na een sprong in de zee. :diving_mask:
Bij de NY0040 zou me dat minder pijn doen. :crazy_face:

2 likes

Beetje overkill voor de camping…

Glamping zou wel weer kunnen :laughing:

2 likes

Haha je zou me direct herkennen! :joy: Weg anonimiteit van het forum. :grin:

Ik heb gister deze besteld, alvast voor de vakantie!

Daarnaast gaan er nog 1 of 2 mee. Ik denk in ieder geval de squale. en de frosted tuna mijn tudor durf ik denk ik ook niet mee te nemen🙈

8 likes

Met ingebouwd vakantiegevoel :sunglasses:

14 likes

Zonde van zo’n mooi horloge,silicone band geen optie?

Tuurlijk deze :sunny:

9 likes

Deze is de uitverkorene

10 likes