Die heb ik juist. Maar misschien heb je gelijk en is er dat geen mooie match hierbij. Ik heb niet voor niets geen mooi alternatief gevonden.
Ik denk dat zo’n robuust horloge het mooist op staal staat,ziet er iig mooi uit zo
Ik ben eigenlijk niet zo van stalen banden. Maar met de tijd dat ik hier op het forum zit en ze meer zie ga ik ze meer waarderen. Ik heb hem op rubber gekocht maar ben best benieuwd hoe mij staal staat. Misschien als de winkels weer open zijn eens gaan passen. Wisselen van band biedt leuke variatie.
Heel tof! Volgens mij zijn er niet zo veel ‘BB Harrods’ modellen op HF.
Als ooit kleur kan bekennen Ik neig naar de aquamarine… Of toch veilig zwart? Misschien zilver, ook lekker in de zon…
gr, HJR
Lastige is dat je hem nergens eerst even om de pols kan proberen (en naast een 300t kan houden). Maar deze lijkt me toch wel heel erg lekker voor in de zon.
Heerlijk dat rosé goud! Wat een droomhorloge.
Echt he !!
Ben ook erg benieuwd hoe een gmt rootbeer/everose gold op rubber zou staan.
Het ultieme Miami/zomer horloge imo
Lang over nagedacht. En hierop uitgekomen:
- Enigzins waterdicht, in elk geval genoeg voor een duik in een riviertje of een meertje.
- Kan een stootje hebben.
- Alarm
- Dubbel ontspiegeld glas
- Licht (titanium)
- En als klap op de vuurpijl… Voor de genen die wel eens op een bergtop of in een berghut hebben geslapen, het is daar zo ongelofelijk donker, je weet echt niet meer wat boven en onder is. Ik vind dat zelfs best eng. Dit horloge heeft zeer goede lumen, maar als zelfs dat niet meer werkt: Een minute repeater!!
Voor de laatste 20 jaar ben ik op avontuur altijd vergezeld door mijn trouwe makker, mijn onverwoestbare SKX031. Ik voel me bijna schuldig, hij mag wel mee, maar gaat minder “adventure time” krijgen.
Dit jaar neem ik twee horloges mee. Op twee eerdere vakanties heb ik de SKX013 op nato meegenomen die enorm goed beviel. Echter heb ik die verkocht aan @Tmbrszs.
Dit jaar gaat de Baltic Aquascaphe mee en in eerste instantie zou de oranje SKX011 ook meegaan maar die vind ik alweer té mooi en gaat nooit meer weg. Plus ik weet niet hoe de WR is op dit inmiddels vintage model.
Maar omdat ik weg ben van de lume van de SKX als ik in m’n tentje lig heb ik gisteren een Pepsi opgehaald bij @OG_Ed, die dus meegaat naast Baltic. Waarschijnlijk zet ik hem nog wel even op rubber omdat dat toch wel het lekkerste zit als je de zee in gaat.
Die rubberband gaat hem goed staan. Alles beter dan die rammelband!
Fijne vakantie!