Ik denk de Casio, al heb ik zo mijn twijfels.hoe waterdicht het is met zwemmen. Anders een mooie gshock aanschaffen.
Mijn zwarte f91w houdt zich altijd prima met zwemmen! Alleen niet op de knopjes drukken als ie nat is.
Niet verkeerd als vakantiesetje. En met welke ga je de zee in of doe je hem dan gewoon even af?
De Victorinox, Longines Heritage Diver en de Tudor zullen er alle drie aan moeten geloven!
Tof! Vergeet geen foto’s te maken.
Gaan we doen!
Casio’s zijn de enige horloges waar ik wel mee durf te zwemmen/douchen met een WR rating.
Deze is in het zwembad en in de zee meegegaan, daarna mee onder de douche om af te spoelen, geen enkel probleem.
Deze heb ik door omstandigheden even gemist. Nieuwe aanwinst?
Ik dacht dat je misschien de SBBN045 zou gebruiken als vakantiehorloge. Heb je hem eigenlijk nog? Ik zit er nu dus een beetje naar te kijken.
Die is al weer een tijdje weg
Maar dat zou idd een goede kandidaat kunnen zijn.
Hoe beviel die eigenlijk? Hij is natuurlijk groot, maar de lug-to-lug nog kleiner dan een BB58.
Topzwaar of valt dat mee?
Goed om te horen!
De casio die jij hebt lijkt mij een cool ding!
De casio van mij is een goedkoop ding van 2 tientjes, daar niet van.
Ik denk dat ik als backup ook een g-shock aanschaf, voor het geval dat.
Oh? Wat is er gebeurd dan?
Jep! Cool he. Een echte super duiker van Seiko. Heb altijd lopen loeren naar een MM300, maar die is denk ik te groot voor mij. Dit is met 40mm echt de sweet spot. Ben voor het eerst weer eens echt verliefd op een horloge.
Beviel goed.
Hij is wel groot maar draagt erg prettig door de korte l2l en dat de band direct naar beneden gaat.