Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

Ik had héél even de drang om een vakantiehorloge te kopen, maar wat een onzin eigenlijk :sweat_smile:

De TH mag mee op avontuur naar Lagos. Hij krijgt eerdaags een service bij Baerends en Kolkena, zodat ik er ook mee het water in durf.

7 likes

Dat klinkt niet als vakantie. :sweat_smile: Geen horloge dragen was trouwens het advies wat ik kreeg van de travel agent.

1 like

Deze (zoals bijna elke dag; kan m niet missen :joy:):

En als ik dammetjes ga bouwen oid met de kids deze:

8 likes

Ik vermoed dat we het niet over dezelfde Lagos hebben :sweat_smile: Afrika staat al erg lang op mijn verlanglijstje, maar ivm covid heb ik daar nog even geduld mee… We gaan naar Portugal :see_no_evil:

2 likes

Die Tuna blijft echt vet!

Ik heb nu ook eindelijk pas plezier van de mod die ik al tijden terug heb gebouwd. :man_playing_water_polo:t2: :beach_umbrella:

6 likes

Een van deze twee, dat besluit ik waarschijnlijk last minute:

8 likes

Ik denk dat je de Doxa doet.

1 like

Aha dat is een andere stad idd. :sweat_smile: Ik ken alleen dit Lagos.

1 like

Die heeft wel een iets grotere kans inderdaad. :sunglasses:

1 like

Tof die Tuna! Toevallig dat je hem nu post want ik zit er net naar te zoeken. Dit is dan een ouder model toch, nog zonder de X?

1 like

Dit is een neo-vintage uit 1985, een PYF028 / 7548-7010. Dus een 7548 quartz versie.
Heb er alleen een keramische insert in gedaan en een moderne band op gezet, dus oogt fris (en zit saffier in) :+1:t2:

Hierna kwamen de 7C46 quartz versies inderdaad

1 like

Thanks

Jouw mod is inderdaad ‘af’, klaar voor de zomer!

1 like

Sinds gisteren in bezit en om de pols, mijn eerste G-shock en mijn echte vakantiehorloge

7 likes

Heb deze toch maar besteld als vakantie horloge

10 likes

Zou wel voorzichtig doen en dat doosje niet in je tentje laten slingeren met deze inhoud :wink:

1 like

1 like

Zwemmen :white_check_mark:
BBQ timer :white_check_mark:
Zomers :white_check_mark:

5 likes

Ik ga op vakantie en neem mijn:
Noworries-duikproef-bomproef-geenangstvoorkrassen-laathetmaargebeuren- vakantieklatser mee……

3 likes

Als ik nou dit jaar niet ga, misschien dat danvolgend jaar met één van die Duitse uurwerkjes mee mogen.

In ieder geval deze zomer waar water en zon dit mooie ding om… geen angst voor lekkage

8 likes

Ik zal me niet in een tent begeven, maak je geen zorgen :wink: