Het grote "van welke heb je spijt?" topic

Ik zat weer eens een beetje te snuffelen naar wat mooi nieuws. Wanneer ik ook door mijn oude fotos heen rol zie ik soms een horloge waarvan ik wenste dat ik hem nog had. Degene die ik nu het meeste mis is de Certina DS One. Nadat ik hem een paar weken had vond ik hem ineens niet mooi meer. Te simpel te kleurloos. Als ik hem nu zie op de fotos denk ik:"Wat haalde je in je hoofd om hem weg te doen?"
Wie weet koop ik hem weer eens terug. Waarschijnlijk met een witte plaat want die is ook erg strak. Van welke verkoop of aankoop heb je het meeste spijt gehad?
Hier wat fotos om mezelf nog eens voor mijn kop te slaan. :smiley:

haha ik heb overal spijt van, maar ook weer niet :smiley:

als ik moest kiezen welke ik ooit terug wil, dan zou het de Omega Planet Ocean worden.

Leuk topic! :slight_smile:

Deze Guess Collection. Weliswaar een modehorloge, maar ik zag hem afgelopen maandag bij een onbekend iemand om de pols zitten en dacht toen: “Damn, wat is 'ie mooi zeg!!!”

Weggedaan omdat het een Quartz was… :+

…

Ik kan niet snappen hoe je zoiets weg kunt doen. :slight_smile: En op stalen band zou ik het helemaal niet snappen.

Deze Tissot had ik vorig jaar op de Rikketik voor een leuk prijsje gekocht.
Vond hem heel leuk maar thuisgekomen blèrden vrouw en kids gelijk: Is dat een kinderhorloge ofzo? Zo klein!
Ik heb hem een paar dagen daarna voor dezelfde prijs kunnen doorverkopen aan een collega dus ik zie de klok bijna dagelijks. Dan bekruipt mij toch wel eens een gevoel van spijt, ik vind hem nog steeds mooi…

Van deze 4 horloges heb ik wel een beetje spijt

Deze (bij Dreski welbekend), omdat ik hem “in duurzame bruikleen” heb afgestaan aan mijn zoon:

En deze, omdat ik daar zonodig aan most prutsen en met een schroevendraaier uitschoot, met desastreuze gevolgen voor het uurwerk:

Ook al was het voor een hoger doel (Tudor-sub), deze had ik niet weg moeten doen:

Ik heb voornamelijk spijt van aankopen die ik nog niet heb kunnen doen wegens de welbekende dingen die in de weg staan tussen droom en daad :smiley:

En ook wel een beetje van de aankoop van mijn twee Parnissen die ik toch niet zo vaak draag. Voor het bedrag dat ze samen gekost hebben had ik nog een mooie Seiko of Orient kunnen aanschaffen.

Nog van geen, want ik heb er nog nooit een verkocht! Ik moet wel zeggen dat dat mede de reden is dat ik er nooit een heb verkocht.

spijt is in sommige gevallen een groot woord.

Deze krijgt weinig polstijd maar destijds wilde ik per se een 24 uurs horloge

Deze vind ik nog steeds mooi maar is van mindere kwaliteit ( de eerste was al stuk bij ontvangst de tweede deze dus heeft het 1,5 jaar volgehouden)

Van deze heb ik spijt dat ik hem ooit heb laten glippen bij een e-bay veiling.

En als ik van deze vooraf had geweten hoeveel werk ik er mee zou gaan hebben had 'm niet genomen

Spijt van AANKOOP:
Tudor Grantour
Tag heuer aquaracer
Rolex Expl

Reden zijn gewoon te klein!

Spijt van verkopen:
Breitling heritage 46,navitimer
Panerai 112E ( die mis ik echt heel erg:(!
Iwc aquatimer 1000
Gewoon dom

Spijt, ach. Ja misschien toch wel.

Ik heb hem weggedaan omdat ik toch een iets grotere klok wilde. Door de mod lijkt hij ook iets kleiner dan hij eigenlijk is (wijzerplaat in afwijkende kleur tov van de chapter ring):

Een Casio GA100. Geruild met topicstarter. Is me zo slecht bevallen dat ik sindsdien maar niet meer verkoop. :slight_smile:

Van deze;

Ik was toen nog niet toe aan een dress-watch, dus dit unieke stuk met zilveren rotor verkocht…

Ouch…

Onvoorstelbaar dat je iets weg doet omdat iemand anders zegt dat het niet mooi is… Dan kan je toch nooit wat kopen? :S

Beeker Schreef:

Onvoorstelbaar dat je iets weg doet omdat iemand
anders zegt dat het niet mooi is… Dan kan je
toch nooit wat kopen? :S

Dat heb ik nergens gelezen…Hij was er zelf nog niet aan toe.

Het is ook zo dat wanneer je niets verkoopt je niet zo snel een budget hebt voor een ander exemplaar.

ik doe nooit wat weg maar de ene keer dat ik iets weg heb gedaan zie ik nog elke dag als een feest!!! het was mijn ex.B)-

Vier horloge’s verkocht en van alle vier spijt.

MG]

Mvg

Stefan