Het grote 'wat draagt je partner' topic

Die tank is top!

1 like

Sinds vandaag deze NA

4 likes

Mijn vrouw draagt vooral haar Must de Cartier Ronde 1800 en een knalzeegroene baby g-shock


plaatje van het interweb

2 likes

Ze wil niet dat ik dat deel met jullie…
Stom he.?

2 likes

19 likes

11 likes

Staat haar erg mooi! Voor jou natuurlijk ook feest om naar te kijken. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

9 likes

Leuke topic :ok_hand:t2:. Mijn vrouw heeft afgelopen kerst de Tudor gekregen als nieuwe daily beater om die DW van haar pols te krijgen. Missie geslaagd!

Verder heeft ze zelf de Tank gekocht, heb haar afgelopen maand de Movado Queenmatic cadeau gedaan (ik doe liever iets spontaan dan Valentijn bv’s) en de Pontiac is een erfenis met een grote emotionele waarde.

Ze kan mijn passie waarderen, geeft mij ook mooie klokjes cadeau en kan er zo zelf ook van meegenieten. :v:t2:

14 likes

Voor de snelle beslissers of degene die nog iets goed moet maken omdat Valentijnsdag is vergeten … er loopt over 20 minuten op Catawiki nog een Zenith automaat met 36 diamanten af :laughing:.

1 like

Mijn partner moet nog geboren worden :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

En dan moet je ook nog 18 jaar wachten… Balen man!

3 likes

Als jullie het niet erg vinden topics te recyclen, dan doe ik dat ook nog wel een keer met mijn foto’s.

10 likes

Dat wel maar wel vers van de pers!

2 likes

Misschien moet ik het veranderen naar levenspartner. Dat mag ook een huisdier zijn natuurlijk met een horloge om. Is ook weer wat anders.

1 like

afbeelding

1 like

Mijn vriendin draagt deze:

Prima voor een 19-jarige die automaten te veel zorgen vindt… :man_shrugging:t2:

1 like

2 likes


G-Shock, is altijd haar favoriete horlogemerk geweest.

7 likes

De mijne heeft een Mühle Glashütte die ze nooit draagt terwijl de drie Seiko quartzjes die ze heeft niet van haar polsen te meppen zijn. Ook een Seiko 5 damesduikertje heeft ze nauwelijks om, dus het is hier quartz 4 life, G.






En dan is daar nog de kleinere Seiko Tank. Maar daar vind ik even geen foto van.

7 likes