Het grote 'wat draagt je partner' topic

Geen idee of dit al bestaat. Ik vond het gewoon leuk om te maken en dit te laten zien. Mijn vriendin is niet een enorme horloge fan en dat geeft niet. Maar toen ik tegen haar zei dat ik mijn Tissot ging verkopen kwam ze in opstand. Dat wilde ze niet, ‘want dat was de mooiste die ik heb’. Prima.

En zomaar uit het niets kreeg ik een maand geleden een whatsappje: deze vind ik nou mooi. Ging over een Tissot. Niet specifiek op ingegaan, wel wat gepraat over Quartz en automaten, maar zij wilde ‘gewoon iets wat het altijd deed’. Prima!

Dus met Valentijn:

Ze is er enorm blij mee en ik vind het zelf ook een bijzonder mooi horloge. Dus, wat dragen jullie?

Ps, shit. Ik zie bij het aanmaken dat er in '16 al eens een vergelijkbaar topic was. Vergeef me!

23 likes

En nog zestien van die topics.

Tuurlijk. Vriendelijkheid alom, hier.

4 likes

Ik dacht al wat doe jij in dit topic. :wave:

1 like

Haha ja. Wat doen wij hier? :joy:

3 likes

Deze dus :heart_eyes:

23 likes

Kijken of er iemand slecht voor zijn vrouw is zodat wij ertussen kunnen sneaken.

7 likes

Of opgelucht ademhalen als we zien wat de rest allemaal op de bank heeft hangen. :joy:

3 likes

Sinds 2016 heb ik ook 16 keer een grap gemaakt met een plaatje van een mooi stringetje o.i.d.
Deze keer doe ik het even niet.

4 likes

ok, deze rodania momenteel :smiley:

3 likes

Jawel joh, niet zo bescheiden!

1 like

Vind je dit trouwens niet wat eng? Met dat armbandje ernaast? Prachtig wel trouwens.

Of je vriendin hier ineens tussen staat .

1 like

Die zit inmiddels aan de andere arm. Zat steeds vast in de band🤣

De 34 mm versie

8 likes

Mij, op haar handen.

4 likes

Zij draagt bij, aan mijn hobby .

2 likes

Ik denk dat bijna alle denkbare onderwerpen al meerdere keren de revue zijn gepasseerd.
Mij stoort het totaal niet.


Deze zijn van mijn lieve vrouw.

12 likes

Grappig om te zien dat er toch veel mannen op het forum zitten terwijl de vrouwen minstens zulke benijdenswaardige horloges dragen.

1 like

Eens, zijn alleen wat meer bescheiden denk ik :sweat_smile:

2 likes