Het grote wat staat er bovenaan je horologische wishlist (your next watch) topic

11 likes

Elke dag wel iets anders. Dus eigenlijk niets. Maar goed, niet in volgorde:

  • Omega Globemaster
  • Omega Seamaster Diver 300m
  • Omega Speedmaster
  • Rolex Submariner
  • Rolex Milgauss
  • Rolex Air King
  • IWC Petit Prince
  • Panerai Radiomir
  • Panerai Submersible

Goed dat ik besef dat het dus nog niet duidelijk is, en dus nog maar wat zal afwachten. Uiteindelijk is een Planet Ocean & een Explorer geen slecht duo :slight_smile:

3 likes

Een van deze drie:

9 likes

Maar ja, 0,2K hè. :sweat_smile:

1 like

Tsja… ik heb een lijst met horloges welke ik najaag. Een bonte mix van merken en modellen. Het is ook maar net wat lukt qua volgende aankoop dus ik heb niets op plek nummer 1 staan als eerstvolgende aankoop.

Maar toch om sportief te zijn, op kijn wensenlijst staat;

  • Tag Heuer Monaco Steve McQueen Caliber 11
  • Meistersinger Metris Bronze
  • Bell & Ross BR03-94 Diver (uitvoering nog niet zeker)
  • Oris Acquis Depth Gauge Black
  • Angelus Chronodato

En er komt vast af en toe iets langs wat op de lijst komt te staan, mogelijk weer afvalt, of iets verdrukt. Eigenlijk geen peil op te trekken dus :rofl::thinking:

Bovenaan staat dezelfde als die @HanDavinci heeft; een AP 14700BA.

Wat een prachtig horloge! Hoop hem ooit zelf te kunnen dragen :raised_hands:

Heb ik die? :thinking:

Oh ja.

Doe maar een bod hoor, ik bijt niet.

6 likes

Deze config 116234 :heart_eyes:

3 likes

Momenteel nog niet de liquide middelen, helaas! Maar wat een beauty :heart_eyes:

1 like

Erg leuk model. Is deze al leverbaar?

Welke is die middelste? Just asking :thinking:

Neen, het is allemaal wat vaag. Volgens mij was het plan om hem met Baselworld te introduceren. Geen idee wanneer die nu gaat komen.

Mijn volgende aankoop wordt een 39mm IWC mark 19 Petit Prince. Vanaf als ze die uitbrengen, instant buy :smiley:

4 likes

Die moet er toch komen in die vorm zou je denken. Zoiets wordt moeilijk te weerstaan.

Ik verwacht het ook en had gehoopt op Watches & Wonders, maar nu is’t afwachten of en wanneer IWC met nieuwe dingen komt dit jaar :thinking:

Die Spitfire van jou is al een topper, laat staan in het IWC blauw! :heart_eyes:

1 like

Dat is de Ollech & Wajs C-1000. Gaaf ding toch?

1 like

horologische :rofl:

Niks eigenlijk … al 6 maanden slechts 1 ‘horloge’ meer en dit geeft werkelijk een ongekende rust.
Heerlijk :wink:

2 likes

*wensenlijst

Bij mij staat er niets op het lijstje. Ik heb niks te wensen, alles wat mijn hartje begeert heb ik al of heb ik al gehad. Kortom, ben tevreden met wat ik heb en wat nog gaat komen. :sunglasses:

Fijn weekend!

PS

*je volgende horloge

3 likes

1 like