Again?
Tja iedereen vind mij keuzes lelek als ik het maar mooi vind haha
That’s the spirit
Geintje natuurlijk. Maar wel weer typisch dat je uit het niets weer de aanval op RLC opent
Zenith El Primero in 2020. Niets meer niets minder
Wat is dat voor type?
Dat lijkt mij een fantastisch horlogedoel voor 2020!!!
Zeker gaaf. Ik dacht dat ik inmiddels wel aardig op de hoogte was van het aanbod, maar hier had ik werkelijk nog nooit van gehoord. Ik ga me er verder in verdiepen. Dank voor je antwoord!
Top horloges!!
Mooie Doxa
Oooh man wat een lekker ding:heart_eyes:. Zeker wel een van de mooiste voor mij!
Het is een concept dat Bulova als voorproefje voor het jubileum vd accutron heeft gepresenteerd op Baselworld 2019. Plan was dat er in april dit jaar een productieversie gepresenteerd zou worden, maar volgens mij is dit uitgesteld. Zie ook de teaser website en een artikel van Hodinkee
Hoop dat hij nog gaat komen
O cool zeg. Heb een (orginele) accutron spaceview altijd wel cool gevonden en deze reïncarnatie vind ik ook wel overwegenswaardig:hugs:
Waarschijnlijk, weer, een Sinn.
857, 757, of misschien toch wel een 556.
Die hier al een paar keer eerder genoemde Doxa 300t vind ik ook wel mooi.
#keuzes
Na de Rolex Datejust 41 126300 valt er een soort rust over mijn horloge collectie heen. De vraag is what is next?
Ik dacht eerst nog aan een Tissot PRX Powermatic 80 in het blauw.
En dan de Hamilton Khaki Field Mechanical daarvoor op te offeren, maar nu de Datejust er is is de behoefte aan de Tissot afgenomen. En ben ik de field watch look van mijn Hamilton ook weer meer gaan waarderen.
Een Doxa Sub300T Caribbean staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar mijn enthousiasme over dat model fluctueert ook over de tijd heen van razend enthousiast tot bijna tot geen interesse meer.
Kortom ik weet het even niet zo goed. Eerst maar eens even genieten van wat ik heb en even kijken wat de horloge wensen zijn als straks de winter weer voorbij is en het mooie weer hopelijk weer komt.
Je hebt nu best veel van hetzelfde toch?
Ik zou wat indikken en kijken naar een horloge in het hogere segment.
“Climbing the horological ladder” of zoiets was het toch?