Nee niet nodig. Heb al aardig ingedikt. Tudor’s eruit voor Rolex Datejust 41. Eerder de IWC en de Omega Seamaster eruit voor de Explorer II. De huidige line up gaat niet meer weg.
Denk eerder dat ik het lagere prijs segment weer opnieuw wil en ga ontdekken. Mijn Citizen NY0040 Promaster geeft mij namelijk een vergelijkbaar gevoel als mijn Rolexen en Speedmaster.
Gek, geen idee hoe het kan, maar het is wel zo. Hetzelfde is tot op een zekere hoogte waar voor mijn Hamilton Khaki Field Mechanical.
Kortom denk dat de zoektocht naar iets vergelijkbaars in dus een goedkoper segment ook bijzonder leuk kan zijn en beslist niet makkelijk. Wat het ook wel weer leuk maakt m Veel horloges eerder zoals veel mooie Seiko’s hebben de selectie niet weten te halen en was ik er net zo snel weer op uitgekeken als dat mijn interesse in het model was ontstaan. Soms vaak instantly bij het passen van het horloge. Meteen bij het aanraken van het horloge het gevoel nee dit is het niet. De Seiko SPB143 was zo’n voorbeeld. Na weken lang vol enthousiasme filmpjes gekeken te hebben en Instagram te hebben door gescrolled binnen 3 seconden bij het vasthouden van het horloge al het enthousiasme weg.