Het HF "Flair weg" ermee topic

Welkom bij het HF “Flair weg” ermee topic. Waarin je je foto’s plaatst van je horloges waarvan na twee dagen na aanschaf de “flair” er van af is.

We kennen het allemaal wel. We willen allemaal die ene specifieke horloge waarvoor we hemel en aarde moeten bewegen. Alles moet wijken, zelfs het verkopen van onze “stash”. Duizenden euro’s kost je grail, we passen hem, we motten hem, we nemen hem. Maar na een paar dagen is helaas de flair er vanaf. De klik is er niet meer. Het mot de deur uut.

En daar is dit topic voor. Show ons je “Flair weg” ermee horloge. Er zijn wel enkele regels.

• Het moet wel een duur horloge zijn. Een prijskaartje wat je niet elke dag ff neer legt.
  • Horloge moet wel in je bezit zijn geweest. Dus geen plaatjes van het interweb bietsen
  • Een verklaring wat er is gebeurd waarom de flair eruit is
  • Flippers mogen niet mee doen

Ik had af willen trappen, maar ik heb helaas geen “Flair weg” ermee horloge. Ik vind ze nog steeds allemaal flair hebben. Maar er zullen vast veel mensen zijn die dit topic kunnen vullen. Dus ik ben benieuwd.

Gr. Roly (HF Maffiabaas)

13 likes

Daar schijnt de forumleiding mee weg te lopen

2 likes

Heb het ff aangepast, want dat is idd niet de bedoeling

1 like

Ik zie jou prachtig spul weleens voorbij komen dus

Ik denk wat jij, ik en anderen elke dag kunnen neerleggen is verschillend.

2 likes

Het moet geen Rikketik vondst zijn ofzo. Ik denk dat je me wel begrijpt.

1 like

Dan haal ik het ook weg.

1 like

Akkoord.:+1:

Das lief

Nu is de flair er wel een beetje af van dit topic…

Nee hoor… :wink:

4 likes

Ik heb geen klik met dit topic merk ik :sweat_smile:

9 likes

Ik had toch gehoopt dat er mensen zijn die dit topic kunnen vullen. Want het schijnt veel voor te komen. Vooral bij nieuwbakken Rolex bezitters.

Beetje jammer weer :pensive:

Zonder te generaliseren; de gemiddelde Rolex bezitter zal zijn horloge lekker in de kluis leggen als er ‘geen klik’ mee is.

Uiteindelijk wordt ie toch wel meer waard.

Degene die een Rolie flipperen na 2 dagen noemt men doorgaans een handelaar.

11 likes

Het blijft link. Zeggen dat je niks met je rolex hebt is bijna als zeggen ik wil er vanaf en pbs zullen het gevolg zijn. Ps ik heb geen rolex te verkopen en wil er ook geen kopen.

4 likes

Voor de een is 1000 duur, voor de ander 25.000…

Hoe word dit bepaald?

4 likes

Zirx, maatje, jij moet filosoof worden. Tranen in mijn ogen, zo mooi :kissing_smiling_eyes: jij doorziet de ziel

2 likes

Veur mén is unne juut al veul :v:

Maar zonder gekheid, ik geloof niet in het feit dat de crush na 2 dagen al weg is. Dan heb je de aanschaf vooraf niet goed overwogen, lijkt me. Je moet het wel de tijd geven je te beklijven, vind ik.

3 likes

Ik leer elke dag bij op de HF academy

1 like

Ik heb wel een recente.

Een 16710 (Rolex GMT mastah II) in perfecte staat van de pols van @Rolopalooza afgekocht op een HF meet.
Voor mij toch een behoorlijk bedrag.

Binnen een paar dagen wist ik al dat het niks voor mij was. Aluminium insert vond ik niks. Holle links en kut sluiting vd oyster. Jubilee op een sport horloge viel ook tegen.

Geruild tegen een 116610LN (Sub date) en wat centen.

Edit:

Fuck, betrapt.

19 likes

Volgens mij moet je hiervoor gewoon in het blauwe gedeelte kijken, of in het horlogemarktarchief.

image

10 likes

Ik zal serieus reageren.

:zipper_mouth_face:

.

Ik vond ze achteraf niet duur genoeg.
:sunglasses:

12 likes