Hét horloge dat mijn zoontje wil gaan erven

Wat een leuk verhaal en weer een set prachtige detail en macro foto’s zoals jij ze altijd wel maakt. :heart_eyes:

Met de warme hand geven zou ik zeker doen en vooral herinneringen maken samen met je zoontje als je deze om hebt. Hopelijk herinnert hij dan de speciale momenten met jou als hij hem later krijgt. En natuurlijk ook zelf ervan genieten.

Dat doe ik ook met de horloges die naar mijn dochter (DJ36) en zoontje (Speedy 3861 sapphire) gaan als ze groot genoeg zijn.

1 like

Dank je wel man :beers:

Zal ik zeker doen.

Mooie keuzes. Leuke foto! :camera_flash:

1 like

Wauw, mooie foto’s van een mooi horloge!

1 like

Thx! Het is een work of art :art:

Zeer mooie fotos van de GS

1 like

Merci! Met veel plezier geschoten :camera:

:point_up_2:perfect verwoord

2 likes

Wat een heerlijk verhaal, fantastische foto’s en een geweldige GS. Dank je wel KC :ok_hand:

1 like

Als ik naar het horloge kijk zie ik ambacht en passie.

Mijn zoontje wist ervan, maar door het nu in detail te lezen, waardeerde hij het horloge nog meer.

2 likes

Leuk verhaal, schitterende horloges en idem foto’s. Dat jij en je zoon nog maar lang van elkaar en van deze mooie horloges mogen genieten.

1 like

Leuk verhaal om te lezen, stuk voor stuk geweldige horloges! Wat vindt je zoontje van de Ploprof?

1 like

Geweldige keuze van 2 generaties, fijn om te lezen en prachtige foto’s.

1 like

Dat is mij het meeste waard. De tijd die we samen doorbrengen. En dat doen we goed. Als mijn vrouw een uitje heeft, hebben wij een mannen avond met actie films en chips.

1 like

Wow, heel mooie macro shots!

1 like

Merci! Hij wordt zeker weten een horloge liefhebber.

Dank je! Heerlijk om details te ontdekken. Vaak worden ze er nog mooier van.

Hij vindt de PloProf heel stoer, maar niets komt in de buurt van deze GS.