Dank. Weer eens wat anders dan de oude meuk die ik meestal draag…
Ik heb het zojuist nog eens geprobeerd, maar nee
Misschien is het zo’n horloge dat je eens in het echt moet zien, ik heb er in mijn horloge carrière nog nooit eentje in het echt mogen aanschouwen
Ik weet nou niet of ik dit als een compliment moet beschouwen of als een belediging…
Ik kan me voorstellen dat je denkt dat ik een flipperaar ben als je leest wat ik allemaal heb verkocht vorig jaar. Ik geloof echter dat ik de 7 jaren ervoor op het forum precies 1 horloge heb verkocht.
Daarbij stijgt de waarde gestaag door volgens kenners dus kan ik m beter nog even houden…
Prachtige aanwinst! Een echte verzamelaar heeft nooit rust😉
Leuk om te lezen en mooie aanwinst.
Is er dit weekend weer een hoogmis?
Toevallig dus flink wat ex-en van je verkocht vorig jaar: Helson Skindiver, CWC Military en Oriënt Bambino.
En nu? Klaar?
Leuk geschreven, en een mooi horloge, wilde je niet wachten op de nieuwe?
Tuurlijk niet, jij wel dan?
Ben bang dat ik eerst mijn account moet opheffen alvoorts ik het idee kan krijgen om te zeggen dat het goed is zo, de verleidingen zijn te groot als je hier een beetje rond struint.
Eigenlijk niet. Vind deze onvoldoende meerwaarde hebben.
Oke, snap ik.
Maargoed, als ik het zo lees is dit ook maar gewoon een nieuw horloge
Een mooi relativerend NA verslag, eigenlijk een beetje zoals ik er soms ook in sta. Desalniettemin is de Moonwatch een Grail die ik ook nog steeds wel in gedachten heb. Veel plezier er mee gewenst en…nooit meer weg doen😀!
Zeker niet. Ben altijd al een omnivoor geweest (vind bijna alles mooi) maar zit nu in een nogal zwalkende fase: even niets/een klapper/flink uitdunnen/minder ‘high end’-meer vintage?
Denk dat het fase is. Dus maar even een pauze nemen en kijken welke kant de interesse op gaat. We hebben geen haast he. Tijd zat. Stel je voor dat dadelijk mijn hele verzameling compleet zou zijn. Wat moet ik dan?
Ik denk dat veel liefhebbers het wel herkennen die al langer met de hobby bezig zijn.
Nooit meer is heel lang maar voorlopig niet.
Dankjewel Hans!
Met plezier gelezen. Ik moet wel zeggen dat jouw keuze voor de Speedmaster mij wel verrast. Niet dat ik je zo goed ken maar de indruk die ik van jou heb is dat je vaak voor wat minder gangbare horloges gaat en dat vind ik juist zo tof. Maar als je dit een mooie toevoeging aan de collectie vindt dan wens ik je er heel veel plezier mee!
Ik dacht, je link gevolgd hebbende, dat ik naar een Richard Clayderman cover zat te luisteren. Maar niets bleek minder waar: teleurstellend genoeg was dat het origineel.
Je verhaal ziet er uit als tof leesvoer, dus ik heb maar eens een nummerke van Klaus Wunderlich opgezet, en ben er maar eens voor gaan zitten.
Jammer, want ofschoon het niet helemaal mijn kop thee is zie ik ze steeds liever in de Wat Dragen We tijdslijn verschijnen. Ik bedoel, plexi is sexy, de bracelet is goed, de lugs en kastvorm zijn goed… Ikzelf zou iets railmasterigs of seamasterig-150s doen met die kast (zoals die boutique LE of zo), maar ik zie 'm graag, het is een goede vorm.
Gefeliciteerd hiermee. Mooi ding. Maar zit 'm die ontevredenheid nou in het feit dat de Speedy een bepaalde jeuk niet krabt, of is het meer dat de rest van je verzameling (wat heb je nog, trouwens) niet voldoet aan wat je wilt?
Mooi verhaal en Idd voor veel hier herkenbaar!
Een Speedy blijft speciaal. En wat je aangeeft doordat je er relatief veel hier ziet, vergeet je bijna hoe briljant die is!
Ik denk dat het je deugd doet dat ik aan je moest denken toen ik de link van Heather - The Carpenters plaatste. Vorig jaar bij het NA-topic van mijn Globemaster had je ook al negatieve opmerkingen over dat nummer. Maar ik vind het gewoon een mooi en nostalgisch nummer. En daar houd ik van!
Leuk! Kende ik niet. Maar lekker en ook heerlijk nostalgisch.
Van allebei een beetje denk ik. Ik had verwacht dat ik met deze aanwinst wel even helemaal tevreden zou zijn met de verzameling. Maar dat blijkt dus van niet…
Dank!
Dank!
dit dus!