Het horloge en zijn verhaal-2, een NA incl moment van bezinning

:+1: :ok_hand: :+1:

1 like

Dat komt omdat mijn zuster van de Carpenters hield. Ik werd er gek van. Ik was 13 jaar jonger, dus dat ik in de jaren 80 dit vaak hoorde heeft me voor het leven getekend:

:rofl: Sorry man. :rofl:

Toch zijn ze er, die horloges. Alleen werkt het bij mij dan zo dat ik die horloges me er aan doen denken dat ik iets moet doen aan een ander deel van de verzameling. :slight_smile:

Hoe dan ook, leuk topic.

1 like

Herken ik wel enigszins: mijn zus is 10 jaar ouder dan ik en ik ben muzikaal groot geworden met ABBA en Boney M. Vind ik nog steeds leuk :man_dancing:

1 like

Van harte proficiat met deze mooie klassieker.

Tja. Is dit alles. Ik denk vooral gelukkig zijn met hetgeen je hebt en daarvan genieten. Maw niet te veel verlangen naar iets anders. Dat brengt ook veel rust.

:sunglasses:

1 like

Ik heb altijd wat goedkopere (minder dure) horloges gehad en je denkt dan bij aanschaf van duurdere horloges die je eigenlijk al langer wilde hebben dat je dan voorlopig wel tevreden zou zijn. Maar zo lijkt het dus niet helemaal te werken.

Aan de andere kant heb ik vandaag de speedy (vind dat altijd een beetje een populaire benaming :blush:) eens goed gedragen en werd daar toch wel heel blij van…:smiley:

1 like

Mooie dingen maken het leven mooi(er).
:ok_hand:

Geniet ervan!

1 like

Dank!

Absoluut! Ik zou bijna zeggen yolo:sunglasses:

1 like

Heel terechte opmerking en bij mij werkt het exact hetzelfde. Eenmaal het flipperitus virus hebbende, maakt de prijs daarvoor niet veel meer uit. Inmiddels alweer in een fase dat ik qua waarde misschien wil afbouwen maar ik weet maar al te goed, welke fase daarna weer volgt (en ik weer mede liefhebbers zo gek krijg dat ik om 23.30 uur nog even mag binnenvallen… :crazy_face:).

Het belangrijkste is dat je blij bent met een horloge en dat lees ík in jouw geval over de Speedmaster en heel terecht, het is een prachtig horloge. Van harte en nog veel draag plezier gewenst! :tada::+1:

1 like

Dit bedoel je :sunglasses:

Draag ik idd heel graag. En afgelopen week met een heel voorzichtig, schuin oog gekeken naar een blauwe Millgauss. Zie je ook niet veel maar vind m heel tof!

Maar ik houd dus ook van de classics; Speedmaster, JLC Reverso, Tag Heuer Monaco en zelfs een Submariner. Daarvan wel een niet te nieuwe graag… :wink:

1 like

Dank!

1 like

Helemaal eens! Nieuwe is onvoldoende voor de premium!

Leuke NA, herkenbaar voor zover mogelijk. ik zit in jouw 1ste 7 jaar… de verzamelwoede en merk dat ik er te weinig draag en te veel hetzelfde heb. Ga ook eens nadenken om eea eruit te gooien en voor een 2 of 3 stuks collectie te gaan met mijn holy grale erbij…

1 like

Precies! :clap:t3::clap:t3::wink:

En dat is de Speedmaster natuurlijk, ondanks dat hij oersaai is… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik er nog nooit één om de pols heb gehad. Misschien verander ik dan wel van gedachten. Het zal niet de eerste keer zijn…

1 like