Het horloge van je partner

Komt er geen (damesmodel) 37/38 mm subdelta?

1 like

14 likes

En volgens mij ook n parelmoer wijzerplaat?

1 like

Klopt, eenvoud siert de mensšŸ˜€

1 like

Deze. Is wel mijn pols overigensšŸ˜‚

7 likes

De vrouw heeft niets met horloges, met moeite draagt ze af en toe dit horloge:

2 likes

Daar is zeker wel eens over nagedacht, maar laten we eerlijk zijn: eerst maar eens voldoende horloges verkopen aan heren :wink:

Tenzij heren een 37/38mm ook wel zien zitten.

Gaan we over nadenken.

1 like


Cartier Tank Francaise

15 likes

Mooi stel!

Dagelijks een colt oceane, bij chique gelegenheden een tudor princess Oysterdate in S&G.

7 likes

Een favoriet van ā€œthe lady of the houseā€

10 likes

En vandaag heeft vrouwlief om

3 likes

29 likes

Prachtige klassieker! :+1:

Dank

1 like

Graag wil ik mijn vriendin over een aantal maanden een nieuw horloge geven. Ze draagt nu een Daniƫl Wellington maar ik zou haar graag kennis laten maken met de niet fashion-brands. Ik vind ik de meeste dameshorloge niet echt passend gezien haar leeftijd (simpelweg te dressy en chique). Duikers en digitale horloges vindt ze niet mooi. Heeft iemand een suggestie? :sweat_smile:

Prijs maakt niet uit, is ter inspiratie.

1 like

Nog niet zo lang geleden wilde mijn vrouw een mooi nieuw horloge ā€˜dat het gewoon altijd doetā€™ en niet stopt na een tijdje als je het horloge niet draagt. Hmm, weet je het zeker schat?, wil je niet liever eenā€¦, na 37 jaar weet je dat het een feitelijk overbodige vraag is en niet veel later liepen we de juwelier uit met een hele fraaie Rado om haar pols. De Flieger topic leek me een mooi moment om mā€™n bijna 30 jaar jonge Fortis Flieger weer eens om te doen en die matched goed met de Rado :grin:

6 likes

Aantal jaren geleden alweer deze cadeau gegeven (en mijn lapisblauwe TH Aquaracer daarvoor opgegeven / ingeruild). Beertjes en diamantjes op de wijzerplaat, ja dat is het helemaal voor haarā€¦

Wordt spaarzaam gedragen overigensā€¦

17 likes

De keuze van vrouwlief voor vandaag

4 likes

Ze heeft er maar Ć©Ć©n en die wordt dagelijks gedragen.
Ik moet zeggen dat het al vele jaren een probleemloos horloge is.

5 likes