Het horloge van je partner

De mijne draagt letterlijk 24/7 deze, want analyseert ook slaap:

4 likes

Klein automaatje

8 likes

En vandaag een afgestemde keuze:

7 likes

Deze nadat ze zag hoe mooi mijn LeLocle is, cadeau van mij uiteraard.

5 likes

Mijn vrouw vondt horloges ook nooit mooi maar is uiteindelijk toch gevallen voor een Rolex Datejust 36mm met blauwe dial, roman numerals & gladde bezel. In staal op jubilee. Very cool en kan nu niet meer zonder. M

2 likes

De liefste vrouw ooit :heart_eyes: draagt deze:

5 likes

Deze twee Breitling’s draagt ze afwisselend met wat werk en zwemhorloges.

Maar ze vindt er niet zoveel aan zegt ze :wink:

4 likes

Nomos zou ik als suggestie mee willen geven. Bijvoorbeeld de Nomos Club @Vincent

1 like

Dit is de verzameling van mijn vriendin die gelukkig mijn horloge gekte begrijpt en een beetje deelt


Rolf Cremer horloge


Mortima Super 17 Broad Arrow vintage duikhorloge


Herman Brood Horloge


Citizen Promaster


Breil


DKNY


Simpel zomers horloge

5 likes

Mijn duifje draagt helaas een Apple watch. Wil een Tank kopen voor haar, maar als het dan toch moet wil ze liever een roze DJ of een groene 114200.

Maar ja, zonder intrinsieke motivatie stel ik dat nog maar even uit en koop ik enkel stukken voor mezelf bij.

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Fair point! :slight_smile:

Ik heb een aantal horloges cadeau gedaan aan mijn vriendin. Maar als ik zie hoe ze er mee omgaat schieten de tranen in mijn ogen :wink:

6 likes

Omega constellation voor haar verjaardag gegeven.

10 likes

Wat een geweldig mooi, elegant en vrouwelijk horloge, chapeau!!

1 like

Na de NA van zojuist, heeft vrouwlief direct een wissel toegepast:

Blij is ze weer met haar cadeau. Eigenlijk nam ik haar mee om naar een titanium te kijken maar op één of andere manier kiest ze steeds weer een net wat duurdere :yum:

5 likes

Mijn wederhelft heeft een dure smaak…

8 likes

Mijn vrouw heeft zo’n geinige Noon changer. Nadeel is dat de batterijen ieder half jaar aan vervanging toe zijn. Hmmmm…toch eens een keer naar een leuke automaat gaan kijken…:smirk:

1 like

Mijn partner draagt een Rolex.

20190810_175821

13 likes

Eeyy , heeft Han de champagne plaat er weer terug in gezet?

:smirk:

1 like