Het horloge van Paul de Leeuw

Vond dit horloge al heel lang best wel leuk, maar om nu 700 euro er voor neer te leggen dat gaat me ook wat te ver.
Een neef van mij had er eentje en die wilde hij wegdoen, maar op het laatste moment toch weer niet.
Even op Marktplaats gekeken en toevallig zat er eentje in een lot van drie Tag Heuers.
Gevraagd of ie ook los te koop was…

En voor het geld wat ik ervoor betaald heb kon ik hem niet laten liggen.
Er zit ook nog een rubberband bij (rood) maar dat maakt hem heel goedkoop.
Horloge is van Februari 2006, en bijna niet gedragen. Wat kleine sporen op de sluiting en band maar dat houd je toch.
Misschien dat ik die band nog wel kan ruilen tegen een zwarte aangezien die nieuw is.
Best een zware klok en voelt degelijk aan. Sluiting gaat wel wat moeizaam open, maar liever dan heel los
En de rode wijzerplaat is weer eens een keer wat anders dan het altijd zwarte/witte

En last but not least, de secondewijzer komt ook echt op de indexen. Wat kan een man nog meer wensen.

Wat foto’s

Mooie Vette klok! Maar dat van Paul de Leeuw, maakt dat de klok interessanter voor je:) ?

Mag toch hopen dat het antwoord ‘‘nee’’ zal zijn…

Een heeeeeeeeeeeeeeele tijd geleden is dit is ter sprake geweest. De vraag (welk horloge) is toen ook per mail aan Paul de Leeuw gesteld. Als ik het goed heb heeft hij zelfs op dit forum geantwoord. Je hebt dan NIET het PdL horloge Tom, hij liet namelijk weten dat hij het bij de kijkshop (Casio) heeft gekocht voor 40 euro en inderdaad verkocht de Kijkshop rode Casio’s (edclif o.i.d). Met de zoekfunctie misschein nog te achterhalen.
Wel een grappig horloge overigens, ik hoop niet dat je teleurgesteld bent ? :frowning:

Ziet er goed uit Tom! Van harte hiermee.

Ik weet zeker dat dit hem wel is, heb er na de vorige diskussie een paar keer op gelet, en die reaktie destijd van PdL kwam volgens mijn niet werkelijk van PdL.

Gefeliciteerd Tom, geniet ervan.

Ruud

leuke klok en idd weer eens wat anders…veel plezier ermee

Flinke deceptie, zet hem maar denk ik weer te koop :wink: