Het horloge van Tupac/2pac

Ja dat is zo maar je kunt proberen er een aftermarket presidential van betere
kwaliteit bij te scoren.

Ja zeker, dit is geen beste foto.

1 like

Ik denk beide. Horloge is moeilijk te vinden, maar kwalitatief erg goed. Er is hier een forumlid die heeft twee of drie van die horloges, weet ff zijn naam niet!

Uit ervaring weet ik dat je op een seiko 5je eigenlijk niet echt een andere betere stalen band kan zetten. Kan dit op do Orient wel dus?

Dam ga ik toch even daar naar kijken. Weet je toevallig referentienummer uit je hoofd? :joy:

Is ook waar, dan zou je voor een rechte end link moeten gaan.

Pfoe :thinking: ff Google Oriƫnt day date

Dit hoeft op de Orient dan dus niet?

orient 2EV03002BY, ik gok dat dit het referentienummer is.

De Orient heeft ook hollow en gebogen end links dus dat is het zelfde verhaal.

Volgens mij kunnen @johngo en @BATMAN je meer vertellen over de Oriƫnt day date

Deze heb ik niet, maar ik heb wel de (onder)delen ervoor :grimacing:

2 likes

De Bulova Super Seville misschien?

imageimage

1 like

Zal ook zeker voor dit horloge gaan, als je iets wil wat op een DD lijkt.
Leuk merk, met een goed Swiss Eta uurwerkje.

Sicura heeft ook een aantal rolex hommages. Weet alleen niet hoe de kwaliteit is.

edit: ik zie dat bulova deze ook heeft. Goede kwaliteit

Vraag is ook hoe is de prijs/kwaliteit verhouding. En hoe zijn de endlinks/bracelets??

Ik heb een volledig Gouden Orient Day date… prima horloge! Prima kwaliteit en waar voor het geld

Saffierglas, helaas niet ontspiegeld. Holle endlinks en een simpele maar kwalitatief goede band.
Kwaliteit zit wel goed maar ik ga niet zeggen dat deze de 400,- waard is die ze voor de stick dial durven vragen.

Dus de prijs is vooral gebaseerd op de beschikbaarheid?

In feite wel. De stick dials zijn schaars en het duurst en worden bijna uitsluitend met een hoog premium verkocht door Ebayverkopers, dan volgen deze met de day onderaan en de goedkoopste en best verkrijgbare zijn deze met de diamond markers. Die zijn ook het minst populair. Zo was het toch een paar maand geleden.

1 like