Het horloge van de rapper Tupac Shakur aka 2pac spreekt mij erg aan. Hij droeg (hij is overleden) altijd de (gouden) Rolex Day Date President met zwarte wijzerplaat.
Nu is dit horloge voor mij veel te duur en ben ik op zoek naar een alternatief van maximaal €600 euro.
Het liefst met een redelijke band, geen folded bracelet dus.
Ik was, ben eigenlijk nog steeds groot liefhebber van Tupac zijn muziek. Veelbesproken en vaak controversieel maar ook diepzinnig en met een vaak politieke boodschap. Geweldig ook hoe die jongen in een paar minuten tijd een nummer kon schrijven. Je mag hem van mij bekritiseren maar een talent voor het schrijven van teksten had ie zeker.
On topic, geen idee waar je een soort gelijk horloge zou kunnen vinden. Ik zou voor de real deal gaan anders heb je altijd het gevoel van net niet. Maar goed, als dat onbetaalbaar is (voor mij ook) is een theedoek op je hoofd misschien een idee
Ik vind die banden van Orient en Seiko een beetje mwah, ik vroeg me af of er in een hoger segment alternatieven zijn. Ik was er vergeten bij te zeggen: gelieve geen hommages