Het horloge wat je niet vaak draagt, twijfelt of je hem moet verkopen....

Nou…misschien… nee.

:sunglasses:

Die neem ik wel over voor 3/400 euro…:joy::wink:

1 like

Volgens mij zou ook echt iedereen op zijn knietjes duiken voor een Bulova Super Seville die je niet voor 1000 euro via een of andere louche marktplaats advertentie koopt :joy:

2 likes

Ik vind eigenlijk dat ik nog steeds teveel horloges heb. Maar ik kan het van geen van de huidige exemplaren over mijn hart verkrijgen om ze te verkopen, om diverse redenen.

Zo heb ik een Longines uit mijn geboortejaar én maand. Die draag ik heel weinig (is ook wel wat duurder dan €400) maar ik ben er behoorlijk aan gehecht.

Daarnaast heb ik een Omega Seamaster 600 die ik al eens heb proberen te verkopen, met als enige resultaat dat ik hem later heb teruggekocht. Ik draag hem heel weinig maar ik zou hem toch missen.

Dan heb ik nog een Orient Mako die ik ooit cadeau heb gekregen. Draag ik ook weinig maar kan ook niet weg.

En ik heb een Citizen Eco-Drive Titanium die aan de ene kant misschien wel weg zou kunnen maar aan de andere kant als gegoten zit wanneer ik hem om heb. Bovendien heeft die al “daily wear” krassen opgelopen waardoor de verkoopwaarde behoorlijk gedrukt zal worden.

Dan heb ik nog een Seiko New Turtle die wel weg zou mogen, maar een slecht uitgelijnd datumwiel heeft. Daar wil ik een ander dus niet mee opzadelen.

De rest van wat er in de horlogedoos zit valt in de categorie “over mijn lijk” dus daar hoef ik niet over na te denken :wink:

1 like

Twijfel, twijfel.

Inderdaad, misschien een idee om het mogelijk te maken een notificatie te krijgen als @HanDavinci een topic start waarin TK: en Bulova Super Seville voorkomen? Mocht hij ooit de twijfel overstijgen (in een vlaag van verstandsverbijstering)…

Hoop trouwens niet dat de marktwetten dan hun werk doen en alsnog de prijs omhoog drijven… :wink:

Deze draag ik momenteel erg weinig. Ik grijp steeds of naar mijn Amega SMPc of de Panomatic Lunar. Maar ja, het blijft wel een erg mooi horloge, dus als ik hem nu weg doe, krijg ik er over een tijdje waarschijnlijk spijt van…

3 likes

Ik heb hem gekocht voor 340 piek begin dit jaar en totdat ik heroïne als mijn nieuwe hobby oppak zie ik geen reden om dat horloge weg te doen. Hij gaat toch niet genoeg bijdragen aan de volgende NA.

Genoeg over mijn horloge nu. Groetjes :upside_down_face:

7 likes

Deze Dispol die nergens op het web te vinden is. Mooie en zeldzame vintage maar krijgt amper draagtijd.

1 like

Toch een van de leukste modellen deze, samen met de moonwatch.

Bedoel je een Bulova of een Rolex? :roll_eyes:

Bulova, aangezien het mij niet duidelijk is wat je volgende NA wordt :yum:

Leukste modellen van Bulova dan he.

1 like

ik zou dat bandje sowieso ruilen…

1 like

Stiekem is het niet van Bulova

Een Root Beer of Tiger Eye GMT-Master is het plan.

4 likes

Dat had ik met mijn Astron, heb hem uiteindelijk (helaas) verkocht. Wel wat spijt van… (oke iets meer dan 400 euro, maar ik herken het gevoel)

Deze. Ik vind hem nog steeds mooi, maar hij is eigenlijk net iets te groot voor me. Dus wie weet binnenkort in dit theater… Of misschien toch niet…?

3 likes

duidelijk deze