Het horloge wat je niet vaak draagt, twijfelt of je hem moet verkopen....

Maar élke keer dat je hem om de pols slaat denk je;

Die 300 euro maakt mij niet blijer dan dit horloge.

Welk horloge heb jij in de collectie waar je elke keer weer hier tegen aan loopt? Dat ene horloge wat niet meer dan 3/400 euro kost waardoor je hem nooit zal flipperen?!

10 likes

Meerdere…:wink:

6 likes

Ligt aan het horloge en de reden waarom ik hem niet vaak draag. Slechts een enkel horloge dat ik zelden draag blijft. Meestal draag ik ze niet omdat de klik er niet is.

Wat voor een Seiko is nr3 precies? Dat blauw staat me wel aan.

1 like

Maar ik kan me er niet toe zetten om hem te koop aan te bieden. Misschien dat ik hem een keer te ruil moet aanbieden.

8 likes

3/400 euro? :rofl:

1 like

Wil je ruilen tegen mijn Bulova? Die is schijnbaar duurder :upside_down_face:

On topic, mijn Bulova. Gekocht voor een prikkie.

10 likes

Deze dus. :wink:

1 like

Oh wacht, helemaal over dat criterium heen gelezen. :sunglasses:

Als ik niet wist dat je daarmee van je fiets bent gelazerd zou ik het zeker overwegen. :+1:

3 likes

Het grote outgoing topic is terug onder een nieuwe noemer! Ideaal, ik vond dat toch een best fijn topic

9 likes

plus een richtprijs ,altijd handig :+1:

1 like

Die van mij hebben al zonder succes te koop gestaan.
En…nee voor minder houd ik ze zelf. :wink:

1 like

Ja die EMG snap ik :joy:

Die Precista moet je ff mee wachten, raak je over tijdje wel kwijt (als iedereen die inkoopactie is vergeten).

1 like

En zo hard hè. Als ik mijn ogen dichtdoe voel ik opnieuw mijn bril kapotslaan op mijn bakkes.

Edit: ik tag @willemc even. Om hem een goede avond te bezorgen.

3 likes

:innocent:

1 like

:nerd_face: :joy:

1 like

Ach, klinkt mss pedant, maar waar gaat het over.
Stoort mij meer dat ze ruimte innemen in de horlogekist.
Mompelt iets van impuls aankopen. :wink:

2 likes

Eigenlijk alleen deze;

De rest zit er boven en ik ben te lui om te sporten.:joy:

Heb ik momenteel met mijn Seiko solar, niet super bijzonder maar mijn eerste horloge sinds ik lid werd van het forum. Van de ene kant wil ik hem verkopen, maar puur en alleen omdat ik heel graag binnenkort een seiko sarb033 wil aanschaffen en ik toch wat geld moet vrijmaken. Het gaat om dit horloge

2 likes