Ferocase Poseidon heeft relatief kleine kussentjes
Maar dat zijn vaak ook flinke horloges
Klopt.
Hier een foto van een ca. 41mm horloge op een Poseidon kussen en een Rainer kussen.
Scheelt nogal wat.
Mooie set zo
ja, ik vindt de dozen bijna even belangrijk als de eigenlijke horloges.
dus hier enkele van mijn collectie
zelfs de eenvoudigste dozen belanden op een speciale plek in de kast;
Mooie set, is dat een USB stick onderin de Pontiac doos?
Zo ja, staat er nog iets leuks op?
dank u, en ja dat is een usb stick, daar staan de gebruiksaanwijzingen op in pdf formaat in verschillende talen + een mooi filmpje dat je ook op youtube kan bekijken onder de noemer “pontiac P50001”
met de citizen av0075-70e heb ik weer een mooi doosje bij:
het is niet alleen horloges verzamelen maar ook de doosjes die het plaatje af maken:
De horlogedozen maken me niet heel erg uit mede omdat ze toch ergens belanden waar ik ze niet zie. Moet zeggen dat er soms best mooie exemplaren tussen zitten.
In de doos nog een reis doosje:
Met plek voor manchetknopen, extra banden, etc. Toch wel leuk, maar gebruik het verder niet, dus tja.
toch wel een mooi doosje.
ook ik gebruik ze niet maar ze liggen wel in dezelfde kast om toch af en toe eens te bewonderen:
Prachtige doos! Eerder genoten van je mooie foto’s en leuke verhalen, ik wilde bijna vragen of je ook een korte review had geschreven over het horloge
Topic al gevonden, 2017, erg leuk om de foto’s te zien en verhaal te lezen van je VC!
Schitterend!
Nog geen Jaeger le Coultre resp. le Coultre dozen in dit topic gezien.
Dan doe ik ook maar een duit in het zakje.
Als verzamelaar hiervan met name de vintage horloges heb ik inmiddels in de afgelopen jaren ook wat doosjes verzameld. Ze passen dan ook prima in dit topic.
Er zit een zeer speciale bij en wel in zeer beperkte oplage uitgegeven doos met een le Coultre horloge ter ere van de Washington Redskins. Helaas zat het horloge er niet bij toen ik de kans kreeg om de doos te kopen.
Maar het is een uniek bezit.
Hier nog een doosje voor een Movado Ermeto
Nog een van de Ingersoll.
Schitterend die Jaeger-LeCoultre dozen!
Mooie combo . Ziet er gelikt uit