Weet niet of dit topic al eens de revue is gepasseerd, maar laten we een poging wagen. We zijn allemaal, op een paar “handelaarcowboys” na, verzot op horloges. Mijns inziens mogen we wel eens een eerbetoon laten zien aan het forum. Kortom, met een oplage van min. 100 stuks kunnen we een “horlogeforum” horloge laten maken. Kosten rond de 80 euro. Dan hebben we wel saffierglas, een rvs band en een Seiko VK63 quartz movement.
Grote kans dat we dit nooit weten te realiseren, want zoveel smaken en zoveel meningen. Die inschatting kan ik nog wel maken, echter is er misschien toch een groepje van 100 die tot consensus kan komen. Je weet maar nooit!
Er zijn al jaren HFLE’s. Ik heb er één. Een automatische GMT van Pellikaan. Zelf zit ik niet te wachten op een generiek quartz samenraapsel, en ook niet op een horloge met het HF logo op de wijzerplaat.
Met name omdat dat logo echt gruwelijk lelijk is. Zo internet anno 1997.
Alles van dat Pagani design is lelijk en ik ben overtuigd dat je voor €80 ook alleen maar van die lelijke Ali Express horloges kan krijgen.
Daarnaast zoals reeds eerder gezegd is er al ieder jaar een limited en mag je het HF logo ook helemaal hiervoor niet gebruiken.
Ik wist dat ik een pot augurken met deze post zou opentrekken, maar een hele krat…
Ik zit helaas nog niet zo diep in het forum dat ik alle afkortingen, subfora e.d. ken. Het lijkt mij ook niet een regel dat je het hele forum moet doorlezen om iets te kunnen posten, laat staan als dit ook nog eens louter positief bedoeld is. Het lijkt mij gewoon leuk om zoiets te starten en een balletje op te gooien. Uiteraard kunnen de parameters zoals het type horloge, merk enz. altijd nog veranderd worden. En ja, natuurlijk moet je toestemming krijgen om een logo te gebruiken. Ik gebruik ook gewoon toiletpapier als ik mn reet afveeg.