Het HorlogeForum topstuk!

Jij maakt dan zeker zo nu en dan ook geen tientje over? Scheelt enorm :smiley::+1:

3 likes

Hierbij moest ik even hardop lachen. Er zijn inmiddels méér limited edition moonwatch versies dan gewone. Voordat we het onderling eens zijn welke LE gekozen moet worden, heeft de eerste Marslanding inmiddels plaatsgevonden :grin:.

Verder een prima idee. Volgend idee.

3 likes

Recent een paar groene “verlaat de gevangenis zonder te betalen” pouches opgestuurd. Die bans zijn wel te voorkomen dus … :crazy_face:

12 likes

We zitten op PH 5. Denk in mogelijkheden, niet in problemen.
Bedankt voor jullie input so far!

Werkt dat ook andersom, kan ik tegen betaling iemand laten schorsen ?

PB incomming.

10 likes

De eigenaar betaalt jaarlijks een aardig bedrag om Discourse eea te laten beheren hoor.
Voor niets gaat de zon op…
De rest is wél gratis en vrijwillig.
Mijn sadistische werk bijvoorbeeld :nerd_face:

44 likes

Respect. Ik zou mijn eigen niet vrijwillig nog gekker laten maken dan dat ik al ben.

6 likes

Weggegooid geld joh ! :astonished:

1 like

Ik vind het een topidee! Ik stel voor om te kijken naar de mogelijkheid voor een DumeT.

Ik doe zelf niet mee overigens. Ik heb deze week al de koffie van @cdg betaald. En het houdt ergens op.

27 likes

Maar diegene die hier de meeste moeite doet is niet de eigenaar. Hoe zit dat dan?

Dan wordt het betalen bij aflevering toch?

Dan kan ik wel meedoen, dan heb ik nog even om een paar euro te sparen.

5 likes

:sweat_smile:

1 like

Dat heet rentenieren :joy:

Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat PostNL het pakketje heeft “kwijtgeraakt” :joy:

1 like

Ehhhh…right.
Met alle respect voor de man erachter, maar tegen de tijd dat die DumeT er is, Heb ik zelf een gouden Rolex bij mekaar gespaard.

Vind het idee an sich, ook maar niks.

But it’s a free world…(kind of)

2 likes

2 a 3 euro per persoon en dan een Patek als doel stellen. Hoeveel actieve leden denk je dat het forum heeft? :joy:

1 like

Dan kun je een Rolex of Omega wel vergeten :joy:

Pre owned oris of een dure Seiko kan dan misschien net… maar dan moeten alle actieve leden ook echt 3 euro geven.

1 like

Sfeerspons

9 likes

Sorry :neutral_face:

3 likes

Voor dat geld kunnen we vast wel zo’n Patek overnemen die iemand in een of andere lade heeft gevonden :rofl:

9 likes