Het HorlogeForum topstuk!

Beste liefhebbers,

Ik ben een opportunist en ik heb een geweldig idee. Goed voor de saamhorigheid.
Weinigen van ons zullen ooit in staat zijn om een horloge aan te schaffen in het absolute topsegment. Maar samen kunnen we dat natuurlijk wel.
Het horlogeforum heeft duizenden leden. Het zou toch fantastisch zijn als we allemaal 2 of 3 euro doneren voor een topstuk. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Patek Philippe of gouden Rolex Day-date/Daytona. Misschien wel een limited edition Omega moonwatch. Eventueel met subtiele HF gravering (maar dat zijn details).

Ik vraag me al een tijdje af wie er zoveel moeite doet om dit forum al jaren draaiende te houden. Wat mij betreft wordt de oprichter dan eigenaar van dit symbolische horloge. Mede als blijk van waardering. (Wees niet te conservatief).

Ik ben benieuwd naar jullie meningen! Ik heb er geen moeite mee om afgeschoten te worden. Als ik er namelijk zelf niet achter zou staan, dan zou ik het topic nooit starten.
Veel goede ideeĆ«n beginnen bij een ā€˜gekā€™.

13 likes

Bij deze maak ik mij kenbaar als eigenaar. Ik hoor graag wat jullie voor mij hebben uitgezocht en wees niet te zuinig!

79 likes

Ben bang dat je op max 400 actieve leden blijft steken. :wink:

10 likes

Ik vind het een slecht idee.
Hij blijft me maar bans gevenā€¦

41 likes

forum draaiende houden? het is even oneerbiedig toch gewoon een gratis forum template uiteindelijk?

sowieso een slecht idee, zoveel mensen, zoveel meningen.

1 like

Misschien beter een inzamelingsactie houden voor beheerder, die goed werk verricht :smirk:

11 likes

Ik ben er op tegen, stel je voor er wordt een fout gemaakt en het horloge gaat naar Hendrik in plaats van Henrik.
Slecht idee.

Mijn hemel dit kan toch niet serieus zijn.

10 likes

Hier maak je een enorme grote denkfout.

Het idee is ā€¦

Laat maar.

3 likes

Grappig idee en dan mag iedereen die heeft gedoneerd het horloge een paar dagen per jaar dragen. Overigens heeft de forumeigenaar ook alle nrs 1 van de HFLEā€™s, dat staat in de reglementen. Is het al tijd voor de HFLE 2021 eigenlijk?

1 like

Juist. En om puur voor je mensenkennis zoā€™n duur horloge te krijgen lijkt mij ook enigszins overdone.

11 likes

Voor een ā€œgekā€ idee is moed nodig!

11 likes

Maar voor een idee van een gek niet. :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Jur heeft hier toch gewoon veel meer recht op, die moet de hele bak met kwakende kikkers in het gareel houden.

19 likes

Ik voel me aangesproken! :frog:

2 likes

Dan betaal ik liever een klein bedrag zonder horloge en zonder 502 meldingen

17 likes

Ik vind het naief om te denken dat als er een horloge van tienduizenden euros rond gaat, dat er geen rotte appel tussen gaat zitten die het horloge ā€˜verliestā€™ ofzo.

1 like

Dat is niet zo moeilijk, dat zijn de actieve leden (onder begeleiding van Jur :wink: ). Zonder hen zou het snel gebeurd zijn.

Ben jij familie van Henrik?

2 likes

Ik ook daarom kwam ik er waarschijnlijk ook op :speak_no_evil:

1 like

Ok, misschien was een extra account geen goed ideeā€¦ :pensive:

59 likes

Briljant idee! Ik had hetzelfde idee een tijd geleden ook geopperdā€¦helaas teveel haken en ogenā€¦

3 likes