Ik vind het een sympathiek idee. Samen een onhaalbaar doel bewerkstelligen
Het was ook niet de allerserieuste suggestie die ik ooit heb gedaan. Maar nu hou ik op, ik wil geen Marloes zijn. Voor de mensen die Marloes niet kennen:
Prima idee, laat maar weten waar de €2,- heen moet!
Verder geen tijd om alles te lezen, maar zie veel reacties.
Is dat voor of na de doping affaire?
oi… die foto was voor privé doeleinden
Volgens mij moeten we het niet doen.
Het initiatief is leuk en de geste wordt gewaardeerd.
Reden dat alles hier voor niets is heeft trouwens ook te maken met eventuele verwachtingen.
Als we een paar euro rekenen wil je idd geen storing en als je voor het plaatsen van een advertentie hebt betaald is het niet eerlijk als ik hem dan verwijder.
Een donatie bij verkoop zou ik nog wel aardig vinden maar het levert waarschijnlijk meer gedoe op dan plezier.
Ipv allemaal eur 3 zou ik het fijner vinden als we elkaar allemaal wat milder naar elkaar zouden zijn.
Dat kost niets maar is onbetaalbaar!
Ik zit er serieus over te denken om € 100 te doneren.
Ik denk dat die Patek eerder bij elkaar gespaard is door de leden
Sorry Coen, ik leg helaas maar één grap per dag uit.
Armstrong had te veel doping gebruikt daarbij. Arie neemt waarschijnlijk te weinig doping. Dat is wel een significant verschil.
Ach wat jammer alsnog een fijne dag!
Ik vind het een nobel idee en zal vanavond gerust gaan slapen met de gedachte dat er nog vrijgevige mensen bestaan.
Dit is best grappig.
Elk jaar een donatie en daarvan een horloge kopen, allemaal via de democratische gekozen weg.
Dit horloge dan verloten onder de donateurs .
Let wel, er moet een restbedrag over blijven en deze in voor het forum zelf.
Dus zeg max 85% uitgeven aan t horloge van de donaties .
Zoiets??
Een horloge als blijk van waardering voor de beheerder vind ik echt een kak idee.
Dit is voor het forum ook nice.
Doe je dit komt er dan ook sponsor bij je naam te staan?
Elke donatie maakt je voor een jaar sponsor.
Minimale inleg moet er wel zijn.
Goed idee, die hebben al genoeg hier te verduren.
Overigens heb ik als blijk van waardering al een aantal horloge banden gekocht.
Als er geld nodig is wil ik best wat doneren, maar zou dan absoluut geen knopje naast mijn naam willen hebben met ‘donateur’ of wat dan ook.
Damn, Marloes.
Nee, jij bent geweldig, althans dat denk je zelf… Stel voor dat je mij met rust laat en ik jou.
Ik reageerde vandaag in een ander topic over de vondst van een Heuer, welke ik bijzonder vond.
Meteen ben je er als de kippen bij om mij af te zeiken over het feit dat ik iemand tag die alleen voor dat onderwerp op HF kwam. Wat maakt jou dat uit? Wat is daar erg aan? Wat is het nut mij daarover af te zeiken? Ter meerder glorie van jezelf?
Ga zo door, daar maak je vrienden mee. Als " ik weet het beter " weer op de EO komt geef jezelf dan op, echt iets voor jou.
Zullen we dit onzinnige topic gewoon verder sluiten?
Jij gaat er van uit dat er alfabetisch begonnen wordt op forumnaam? (en dat je dan snel aan de beurt bent? )