Ik vind’m niet al te lelijk en het ding heeft een handige ingebouwde flesopener
Hebben!
de Raskh Leverage
In het allereerste shot heeft ie een sleutelbos vast, daar kan je ook prima een fles mee openmaken (of anything wat hard is, een opgevouwen a4tje werkt zelfs).
Ik vrees dan ook dat ze een probleem hebben opgelost wat er niet was.
Op zich bonuspunten voor originaliteit.
Handig dat je voor het openen van je fles eerst je horloge moet afdoen. Dan drink je vast een stuk minder.
Onze Oosterburen weten wel raad met kroonkurken; niks flesopeners.
https://www.youtube.com/shorts/GInjWj_dkPI
Next up: Invicta komt met een horloge om jampotten te openen
Dat zou de eerste Invicta zijn die ik overweeg te kopen #slappehaphanden
Ik ben getrouwd werkt ook prima om mn biertje te openen. Of mn vrouw doet het, of mn trouwring. Één van beide altijd wel bij de hand.
Ik zie het nut niet want je kan zo goed als met alles je flesje openen, de stoep, een vensterbank, je sleutels , aansteker, gordel punt in de auto noem maar op ik kan nog heel lang doorgaan
Waarom het niet het ideale vakantie horloge is?
Door alles wat hierboven alreeds gezegd is. Aanvullend dan nog dat 50m echt kansloos is voor het ideale vakantiehorloge.
Nope
Wij zijn hier nogal van de bubbels.
Tijdens de vakantie gaat de sabel mee derhalve.
Werkt overigens ook preventief tegen beroving.
Toch maar mijn Sinn. Kan er 1.000 meter mee de diepte in, kan er mee raften, motorrijden, hiken, zwemmen, kortom zo’n beetje alles.
Hèt ideale vakantiehorloge bestaat volgens mij niet, dus ik neem er altijd minstens een stuk of vijf mee, duiker, chrono, dress (je gaat tenslotte ook nog wel eens naar een museum, of gezellig winkelen), veld en piloot en dan nog iets waar ik bij het inpakken van denk, die kan ook nog mee.
Pffff wat een apparaat. Beter gewoon een fles bier openen met;
Trouwring
Aansteker
Rand van de tafel
Rand van de stoel
Sleutel
Teenslipper van Reef
Zorgen dat je vrouw het voor je doet
Etc
Het ideale vakantie horloge is volgens mij een Gshock. Daar kan je vast een fles mee openen en onbreekbaar