Het is beslist!

Na een tijd van twijfelen deze middag eens naar de juwelier geweest waar ik ook al mijn IWC gekocht had, ik twijfelde tussen rolex, breitling of omega, en ben tenslotte met een Louis erard naar huis gekomen, vind het een prachtklok en is ook maar de helft zo duur als wat ik eerst in gedacht had, samen met de juwelier gekeken wat er mooi stond en wat ik wou. Fair van hem om me niet in een duurdere richting te duwen. hetis deze referentie, 78 228 AS 13 zal morgen eens een foto maken. Ben er echt super tevreden mee!!

GRTZ
T

Schitterend ding! Beetje portuguese style!:~:~:D:D

Proficiat!

mooi horloge, gefeliciteerd.

Van harte proficiat,ben benieuwd naar de fotos.

Hey,

Alvast voor iedereen een spetterend 2012 toegewenst!! Het is inderdaad een mooi ding, heb alvast 1 iets geleerd: ook al vind je het op de foto’s nog zo mooi, je moet het echt om de pols hebben. Het is het horloge zoals op de foto hierboven maar op foto vind ik het wel mooi maar heb ik niet het “dit is het gevoel”, toen ik het gisteren bij de juwelier zag was ik meteen verkocht. Het kleur komt op foto niet héél goed uit, het is zo meer bruin/grijs. Zal straks eens proberen mooie foto’s maken maar eerst de familiale verplichtingen. Heb een dochter van 7 die héél ongeduldig is om toch maar die nieuwjaarsbrieven voor te lezen.

GRTZ
T