Het is even genoeg

Gisteren toch maar besloten mijn Citizen Ecodrive te houden. Mijn horlogepotje is nu leeg en voorlopig ga ik maar even genieten van al mijn laatste aanwinsten. Ik heb ze even mooi in de kast gezet en de kist is ook gevuld. Ruime keuze uit kleur, automaat, quartz, digitaal en analoog. De Seiko big military staat er niet op want die heb ik nu om. :wink:

We zouden een polletje kunnen opzetten: “Hoe lang duurt “Even” bij Dreski”.
Voor de winner: eeuwige roem.

Hou op zeg, wat een misselijkmakend mooie verzameling!!!

Enough it is, you say?

(Yoda op foto 1)

Ehhhh, joh?
Echt waar?
Is’t even genoeg?

Lijkt mij ook. Keus genoeg!
Doe net als ik, en pak eens een “nieuwe” oude bekende.
Kan je heel veel lol van hebben

Grinnik.

Groet,

Nico.

Zegt genoeg
 even duurt gelukkig nooit lang :smiley:

Indrukwekkend! 30 stuks?

En ook honkbalfan zie ik? Ben zelf ook ooit mede-oprichter geweest van een honkbalvereniging

Tja, als de horloge-kas leeg is, dan staat het allemaal even stil. Nou ja, je horloges hopelijk niet!
Geniet van wat je hebt!! :~

:)-D

Voor elke gelegenheid wel wat moois. Ben nog steeds benieuwd naar die G-Shock Cube. Met Tough Solar en Multiband6 lijkt me dat m’n ultieme reishorloge te kunnen zijn.

marnix.moed Schreef:

Voor elke gelegenheid wel wat moois. Ben nog
steeds benieuwd naar die G-Shock Cube. Met Tough
Solar en Multiband6 lijkt me dat m’n ultieme
reishorloge te kunnen zijn.

Heb toch nog steeds spijt dat ik mijn Gw-D5600 weg heb gedaan. Er moet weer een GW5600 in de collectie.

En ik ben een Die hard Boston Red Sox, en Green Bay Packers fan. :smiley:

dreski Schreef:

Er moet weer een GW5600 in de
collectie.

Ennnn “even” is weer voorbij :wink:

Ik doelde trouwens op je G-styler. Vergiste me met de Cube.

Ik zat net trouwens nog even te kijken naar je foto’s.
De middelste foto, het tweede horloge van links (blauwe band, grijze wijzerplaat). Die kan ik niet zo snel herkennen. Wat is dat voor moois?

Paul G. Schreef:

Ik zat net trouwens nog even te kijken naar je
foto’s.
De middelste foto, het tweede horloge van links
(blauwe band, grijze wijzerplaat). Die kan ik niet
zo snel herkennen. Wat is dat voor moois?

Dat is een vintage Marti handopwinder. Een kado van mijn Opa aan mijn vader welke hem aan mij heeft doorgegeven. De plaat is blauw.
Hier zit hij op een croco.

Hier is de kleur mooi te zien.

Een klokje om altijd te koesteren.

Zo, mooie verzameling zeg! goeie invulling van die kast

Gaat vanzelf weer kriebelen joh.

dreski, leuk weer eens zo’n overzicht ! en je weet het, ik ben altijd al fan geweest van jouw type verzameling. Die van mij zit ook zo’n beetje zo in elkaar
 :smiley:

Lekkere grote collectie en leuk dat je dat zo laat zien :~
Die witte gshock met rode streep mag er wel zijn zeg!

Leuk om de fases in jouw horlogebeleving mee te maken. Het gaat vaak heel snel, dan weer helemaal de andere kant op. Ik lach me altijd helemaal de schompes.
Maar altijd leer ik van je en kan ik je bijdrages aan dit forum waarderen.

Ja, nu je 't zegt. Ik heb 'm wel eens in het woensdag-topic voorbij zien komen. Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind dit toch wel een topper in je verzameling! (tu) Of eigenlijk moet ik zeggen dat deze eigenlijk totaal anders is dan de rest. Mooi!