Het is is tijd voor een nieuwe NA

Jij bent er echt heel blij mee hè. Ik zie hem overal voorbij komen. Mooi om te zien!

1 like

Ik vind overigens dat je met het uitsluiten van Breitling, wat mag, een bijzonder geschikte kandidaat afslaat in de nieuwe Toptime:

5 likes

Zeker. :wink::+1:t2:

1 like

Is dit een boutique merk @pasd? Vind het wel wat hebben. Oogt origineel

1 like

Check dit.

2 likes

Oké om eerlijk te zijn vind ik deze inderdaad wel smaakvol van Breitling zeker op de stalen band en met zwarte wijzerplaat :clap:

Ik vind Breitling vaak wat lomp ogen. Maar die Top Time is echt een uitzondering wat mij betreft.

@Zirx was mij al voor :wink:
The M100A – The Vertex Watch Company The M100A – The Vertex Watch Company

3 likes

Hanhart, nog zo’n fantastisch merk. Met de coin-edge randen. Heel mooi!

1 like

Hear hear, ik zou ook een Breitling Top time B31 voor kunnen stellen. Of een Grand Seiko. Of een Longines Conquest Heritage 38 in zwart gilt.

1 like

Ben bovendien ook wel benieuwd waarom @Toptijd (haha, Breitling Top Time) geen Grand Seiko overweegt.

Die longines heritage conquest is lekker. Mooie stalen band ook @Tijdrijp met fijnafstelling.

Ik heb hem laatst gepast bij slecht AD licht.

1 like

Prachtige horloges!

Vind Breitling vaak gewoon te als in teveel bling en niet mijn smaak. Maar deze uitvoering vind ik wel mooi. Grand Seiko heb ik gewoon niks mee. Ze maken fantastische horloges super strak afgewerkt maar het doet me niks :man_shrugging:l

Fair, fair.

Ben geen Breitling fan, maar deze is wel oké.
Ware het niet dat ik toch moeite heb met de secondenwijzer die niet helemaal oranje gelakt is (why?), cyclops had niet gehoeven en de band is te breed in verhouding met de kast.

1 like