Oranje boven, natuurlijk ook om je pols. Welk horloge mag met jou mee de feestdrukte in?
Voor mij de keuze tussen de Seiko Italian Tuna, of de Seiko 5, 55th Anniversary .
Oranje boven, natuurlijk ook om je pols. Welk horloge mag met jou mee de feestdrukte in?
Voor mij de keuze tussen de Seiko Italian Tuna, of de Seiko 5, 55th Anniversary .
Geen idee nog, ik denk de Vertex of SPB143 met een oranje band
Ik heb niks met het koningshuis en ook niks met koningsdag, maar bier drinken op terras in de zon heb ik weinig op tegen. Dan doe ik ook nog een beetje in stijl mee op 26 april.
Ik heb een hekel aan oranje. Zowel de kleur, als de koek, als ook de familie die het staatshoofd steeds naar voort lijkt te willen brengen. Althans, ik heb geen hekel aan de familie, maar het instituut. De familie is prima.
Daarom gewoon een willekeurig horloge op die dag. Dat kan roze, wit, blauw, crème, groen, of zwart worden.
Leve de Republiek!
Nu je het zegt… Zo heet de kroeg in mijn hometown waar ik die dag zit. Nu komt het wel heel dichtbij
Zal deze wel worden. Ik mijd de drukte op Koninginnedag. Waarschijnlijk blijf ik thuis. Archaïsch gedoe, allemaal.
Geen oranje horloge voor mij komende Koningsdag. Ook geen overwegingen hier over het nut of voortbestaan van het Koningshuis.
Prins Bernhard was een Rolex liefhebber en onze Koning ook. Ook Pieter van Vollenhoven draagt graag een Rolex. Ik sluit mij daarbij louter als Rolex liefhebber graag aan.
Dat doe je dan waarschijnlijk al een tijdje. Tegenwoordig is het Koningsdag.
En ook Patek. Waar deed ie het van?
Orange Monsters in 3… 2… 1…
Prins Bernard was liefhebber van het Goede Leven: zuipen, naaien, enzovoorts.
Ik sluit mij daarbij graag aan.
Koning, keizer, admiraal, poepen moeten we allemaal. Met andere woorden, het zal mij een worst wezen.
Gewoon deze as usual.
Wanneer is het Koningsdag dit jaar?