Het is Koningsdag… wat is jouw Koningsdaghorloge?

Gewoon diegene die ik elke dag draag, dat het koningsdag is? Lekker boeien, heb ik helemaal niks mee, net als met dat hele koningshuis gedoe, niks mee……

4 likes

Waarom dan reageren in dit topic? Azijn in de bonus?

On topic:

Hoogstwaarschijnlijk deze, met wellicht een andere band!

6 likes

Gaat u bij iedereen die niks met dit gedoe heeft, hier ook gereageerd hebben, zo reageren?
Volgens mij staat het vrij om reactie op topics te geven, of had ik ergens toestemming moeten vragen??

2 likes

Relax en neem een koningsdag tompouce! :grin:

On topic:

11 likes

Zeker waar.

Echter, als het U dus niet interesseert, en dan ook nog een sneer richting het Koningshuis moet geven, had ik mijzelf toch afgevraagd, of het nodig was deze reactie te geven. Beetje bederfelijk, voor de andere leden, welke hier wel een zinvolle reactie op kunnen geven.

4 likes

Die vind ik niet zo heel erg lekker, wel een Jumbol gehaald zojuist, die ook goed? :joy:.

Mooie Biatec!

1 like

Avondwissel !
Bandje van @Floris155

8 likes

Dit dus! Ongelooflijke lelijke kleur dus ik draag gewoon waar ik zin in heb die dag (en dat is geen oranje want dat heb ik niet)

Mijn zoon deze, en ik denk gewoon mijn laatste aanwinst, ik heb wel wat met de markten maar niks met het koningshuis :grimacing:

10 likes

Natuurlijk deze! :blue_heart: :orange_heart:

4 likes

Wat zou Willem zelf om doen met z’n verjaardag? Hij schijnt hier ook ergens rond te spoken toch

Passend horloge :+1:t2:

1 like

Ik ben ook schuldig van een dergelijke reactie waarbij ik wel met een horloge met oranje horlogeband op een terras ga zitten.

Was mijn reactie dan wel zinvol of heb ik andere leden nu het plezier van het forum en koningsdag ontnomen?

2 likes

Hij is er helemaal trots op, hij heeft hem zelf gekocht voor 2,50, en ik had nog een bandje voor hem :grin:

1 like

Koningsdag weer op het water, met om de pols een Seiko. :speedboat: :ocean: :sunny: :sunglasses: :beers:

4 likes

14 likes

Hiep hiep hoera! Leve de Koning! :grinning::heavy_check_mark::100::+1:

2 likes

3 likes

7 likes

Feestelijk koningsblauw vandaag.

3 likes