Klinkt als het nieuw/oude Dagbrakers!
Ga eens aan het werk stelletje raamstaarders hier.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen onzin c.q. slap ge… of elkaar echt het leven zuur maken. Dat laatste levert wel een vlag op.
Niet alleen in de winkel, ook al in onze voorraadkast zag ik zonet .
dat klopt inderdaad. Maar er is een aantal forumleden dat zeer regelmatig een topic volledig laat ontsporen (soms door oprecht enthousiasme, maar ook vaak door ouderwets apenrotsgedrag).
Waarom staat dit topic van @fredpanarai1 / Ferry “off topic”? Meer als dit kan het toch niet over horloges gaan?
Sinds enkele minuten is daar een oplossing voor:
https://www.horlogeforum.nl/t/het-spammers-topic-voor-de-grootst-mogelijke-onzin/525263
Wel vanaf TL-2 uiteraard…
Zet het in het rode deel dan. Je bent TL3, je kunt dat.
Het thema wisselt elke 1 of 2 weken en op een gegeven moment ontspoorde 1 thema. Van origine stond het in het rood.
Welk was dat?
“Themaweken horloges, REPLICAHORLOGES vanaf post…”?
Ik ook niet…
Kan iemand even een ip check doen op het account van watchbezel? Van welk geschorst lid is dit de reïncarnatie ?
Laat me raden; niemand is on-topic daar
Dat weet @fredpanarai1 wel, ik ben afgehaakt op het topic, heb te weinig horloges om zinvol mee te doen. (Vind het wel een leuk topic overigens).
Gelukkig vanaf 9 of 10 september alweer terug, hopelijk.
Zeker, maar ik zou dat alleen overwegen als ik wist dat er geen mij nu onbekende reden aan ten grondslag lag. Het heeft weinig zin om het topic terug te plaatsen naar rood als het kort daarna door beheer @Jur weer “off
topic” geplaatst wordt.
Ik miste doe posts al. Maar off-topic dus…
Nog 11 actieve dagen en je bent TL-2 en kan je in Off-topic
Nope, het ging altijd goed totdat het thema je horloge met je hobby voorbij kwam. Dat schoot alle kanten op, @Jur heeft mij netjes uitgelegd waarom hij het verplaatst heeft naar het off-topic en daar had hij dus wel een punt. In het begin begreep ik het ook niet, nu wel.
O ja @fdpg1963 ook wel Folkert genoemd , zelfs met 1 horloge hoef je niet in dat topic af te haken. Er komt altijd wel weer een moment dat je bij een thema kunt aansluiten