Zeker, maar ik zou dat alleen overwegen als ik wist dat er geen mij nu onbekende reden aan ten grondslag lag. Het heeft weinig zin om het topic terug te plaatsen naar rood als het kort daarna door beheer @Jur weer “off
topic” geplaatst wordt.
Ik miste doe posts al. Maar off-topic dus…
Nog 11 actieve dagen en je bent TL-2 en kan je in Off-topic
Nope, het ging altijd goed totdat het thema je horloge met je hobby voorbij kwam. Dat schoot alle kanten op, @Jur heeft mij netjes uitgelegd waarom hij het verplaatst heeft naar het off-topic en daar had hij dus wel een punt. In het begin begreep ik het ook niet, nu wel.
O ja @fdpg1963 ook wel Folkert genoemd , zelfs met 1 horloge hoef je niet in dat topic af te haken. Er komt altijd wel weer een moment dat je bij een thema kunt aansluiten
Dat niet maar dit topic is zeker:
Ben idd aan raamstaren onder het mom van thuiswerken want er wordt als het goed is een horloge bezorgd: ben ik ff on topic vandaag!
Serieuzer: duurt het 1 jaar voordat een nieuw lid TL-2 is? Dat lijkt mij best lang, wellicht haken er dan ook mensen af… 6 maanden en >100 posts (als teken dat nieuwe leden staan te trappelen) o.i.d. lijkt mij motiverender voor nieuwe leden. Maar goed misschien zijn er in het verleden al andere termijnen gehanteerd en daarmee de nodige ervaringen opgedaan?
Ja, dus 365 actieve dagen op het forum. Als je er een weekje niet bent dan duurt het dus defacto ook een week langer voordat je TL-2 kan worden.
Dat zijn wellicht de mensen die net niet dermate enthousiast zijn over horloges, zoals de mensen die het wel redden, wel zijn?
Ik zit al een tijd te wachten tot ik onder een bericht van dat lid met LD-avatar, hoe heet ie, @Luxata geloof ik, kan zeggen dat het pretty pretty, pretaaaaay good is. Nu is het te laat.
Ener/Rene aldus de forum detectives.
En dat ben ik niet.
nee dat is logisch, jij bent Ruud
Met de HF app ben je er elke dag, ook op vakantie. Als je echt enthousiast bent zijn die 365 dagen zo voorbij. En als je een incidentele bezoeker bent kun je met TL-1 prima uit de voeten.
Ik dacht, ik wacht wel tot je weer iets post in Wat is je nieuwe aanwinst. Heeft nu geen zin meer.
Ik ben trouwens de podcasts aan het luisteren. Maar goed, nu ga ik off topic.
Vragen stellen aan Jur graag, dan heeft ie vanavond wat te doen.
Waarom zou je als horlogeliefhebber afhaken? Omdat je niet mag verkopen (prima maatregel) of topics kunt verplaatsen? Het enige (niet noemenswaardige) nadeel van dat trustlevel vond ik dat mijn eigen berichten niet kon editten. Daarom las ik ze altijd 3 x door voordat ik ze plaatste.
Waarom is het niet mogelijk om een moderator op negeren te zetten?
Dat dus, al zou het maar enkele minuten kunnen om typefouten eruit te halen.
Daar heb je volkomen gelijk in, @Nickjackelson …
- Is het Rolex-forum ook niet gróen? Dacht van wel, te lezen in de archief berichten …
Dat jaar was zo voorbij, voor mij dan. Heb dagelijks genoten van dit prachtige forum. Had ik mooi de tijd om mijn smaak te perfectioneren
Dat is juist het groen waarover gesproken wordt. Maar dat wist je wel.
Trustlevel-1 is een goed solid level,@Nickjackelson.
- dat de grootste vrijheid en de minste ‘verplichte nummers’ kent …