Dat is mij toen niet gelukt Richard, anders had ik die mooie Junghans niet verkocht . Die gelukkig in erg goede handen is en nu aan de posts te zien zijn verdiende draagtijd krijgt
Die misnok ook echt als TL1 , ben nogal impulsief
Klaarblijkelijk
Tuurlijk wist ik dat, ik wilde 't slechts ff onder de aandacht v.h. forum brengen,
Ook @Nickjackelson, @Kleine_gup_in_grote_oceaan, @Blufkakel, @None wisten het wel, zeker weten.
Zou een beetje gek zijn als ik het je vertel en het zelf niet weet.
Begrijp niet helemaal het nut van deze kwestie… Als je het niet eens bent met een beslissing van mod of beheerder kun je je hier uitten? Of over een lid? Mag je eigenlijk niet noemen, maar je kunt je half uitten? Heb niet alles gelezen… meer als 300 antwoorden is me te veel. Aangezien je waarschijnlijk meer als de helft kunt schrappen… dus graag uitleg van iemand die het denkt te begrijpen
Dat lijkt me in het algemeen(!) sowieso een goeie…
You got it
Is dat niet gewoon dit topic geworden?
En nope. Tot nu toe geen vragen.
Gewoon je gezonde (boeren)verstand gebruiken, dan is de kans heel erg klein dat je verbannen wordt of door een moderator omlaag wordt gezet in trustlevel.
Jij snapt, hoe je een topic kunt temperen, opdat 't niet zal ontsporen. Dst is een verheugend gegeve.
Correctie: Dst = Dat & gegeve = gegeven
@Jur, leuk zo’n ask me anything! Zou het mogelijk zijn om, bijvoorbeeld op basis van trustlevel, het aantal posting per dag te beperken? Ik denk dat dat de leesbaarheid en overzichtelijkheid van het forum ten goede zou komen!
Welke kandidaten had je in gedachten? Begint met W en eindigt op *********?
Edit: gecensureerd voor de ijverige vlaggers.
Ik ben van level 3 naar level 1 gegaan vanwege iets waar ik het nu niet meer over wil hebben. Ik hoop wel dat ik over een week of twee weer op level 3 zit, maar in feite mis je niet veel. Ja, verkopen, maar dat wil ik toch niet. En de likes die je kunt geven, zijn beperkt. En zo nog wat kleine dingen, zoals het kunnen wijzigen vab een titel.
Als je geïnteresseerd bent in horloges, op welke manier dan ook, kun je op level 1 alles vinden.