Zo triest.
Fraaie gedachte, allemaal een leveltje omhoog
Bedankt voor de inhoudelijke reactie… gelukkig is het nu weer rustig
Ik lees het net zoals jij, en de meesten met ons.
Maar er kan voor sommigen toch ambiguiteit ontstaan door deze twee zaken te verbinden met het woord ‘of’.
Als je ze had verbonden met het woord ‘en’ net zo.
Sommige mensen zullen het plaatsen van afbeeldingen dan verbinden met het aanprijzen van de replica’s in plaats van deze twee zaken te scheiden. Dat is alles wat ik zeg.
Dit heeft niet zo veel te maken met het vermogen tot begrijpend lezen, eerder met een natuurlijk voorkomend verschil in interpretatie.
De doorslaggevende factor voor mij is daarbij de vraag te stellen wat de meest voor de hand liggende intentie is van de schrijver. Zeker gezien het voorafgaande is heel logisch dat dit betekent dat enige afbeelding verboden is.
Maar dit is gezever in de marge over taal
Het is een manier van (begrijpend) lezen die bij mij door een veel voorkomende aandoening nou eenmaal anders is.
Hoi @Jur
Waarom mag je nog maar steeds 1 rolex per 3 maanden plaatsen in het blauwe nu wel duidelijk is dat er 0,0 meer op te verdienen is. Ik denk zelf dat je er in de meeste gevallen op verliest op dit moment.
Ik snap als je een nieuwe net uit de winkel hebt kunnen kopen dat er nog wat op zit. Maar dat geld toch alleen voor een gmt of Dayona.
Zeker bij die ouwe vintage ( versleten shit ) is er toch 0,0 te halen.
Voor mij maakt het sws niks uit want ik ben wel een beetje gestopt met da onrustig geflipper gedoe. Alles wel minimaal.1x gehad, dj is een ander verhaal
Kijk zulk soort volk verbannen voor het leven. Vreemde mensen zijn er toch
Wanneer deze regel verdwijnt loopt het blauw vol met groen. Zaken de prijzen nog harder ik denk dat hiermee de prijs kunstmatig nog enigszins op niveau gehouden wordt
Ze is niet gedegradeerd.
Ze heeft zich uit laten schrijven en daarna heeft ze zich weer aangemeld.
Dus mocht ze opnieuw beginnen.
Zo aanhoudend reageren op het niet begrepen “sarcasme”, is dat ook sarcasme?
(voor ik misschien het sarcasme (opnieuw) niet begrijp. Of ben nu te sarcastisch)
Of dat ook geldt voor iemand die al met zeker vijf andere profielen een perma-ban heeft gehad en nu met zijn nieuwste profiel op tl1 is vastgezet, betwijfel ik.
De kerstgedachte is sterk. Iedereen mag hopen
Zinloos, het enige waar dat werkt is op het toilet.
Jazeker! top prent. Wat een avontuur was dat zeg
Ik ben een poosje geleden (weet eigenlijk niet eens precies wanneer) van TL3 > TL2 gezet, zonder meer of minder actief te zijn op het forum volgens mij.
Hoe kan ik achter de reden komen?
Dit is vaak omdat je niet actief bent geweest in ‘Algemeen’. Dus geen onderbouwde beslissing, maar door de instellingen in de forumsoftware.
Ga je nu een maandje elke dag posten in het rode gedeelte, dan komt je TL3 waarschijnlijk terug.
en mogelijk sneller dan je denkt
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Laat gaan………… niet meer op reageren is mijn advies…….
@Bataviaan wil schijnbaar graag z’n gelijk halen of altijd 't laatste woord hebben………….