Het is niet eerlijk!

Of voor de ice bucket challenge?

1 like

Dat is precies wat er mis gaat. Er worden bewust andere merken geplaatst, die worden gevlagd, wij kijken en halen het weg, ze worden opnieuwe geplaatst, weer gevlagd, wij halen het weer weg en verzoeken dit achterwege te laten.
En dan besluit iemand om er toch nog even een paar te plaatsen “omdat het zo leuk is”.
Dat vinden wij dan vervelend gedrag en is het eventjes exit.

13 likes

Niet? Dat is wel heel slordig dan zeg :disappointed:

Het was gemaximaliseerd! Maar voor sommige mensen is het forum echt een levensvervulling. Die hadden niet genoeg aan 250 likes en 300 berichten.
Vooral leden in nachtdiensten (of die gewoon niet konden slapen).
En wie zijn wij dan om daar nee tegen te zeggen….

13 likes

afbeelding

5 likes

Onjuist. Het staat er exact zoals het is.

1 like

haha, een reservaat voor horloge liefhebbers met een ego stoornis :rofl::rofl::rofl:

het wordt al een stuk duidelijker

9 likes

Kijk, dat is duidelijk. Thx!

Hahaha, hier moest ik hardop om lachen :joy:

Apart hoor. Ik ben “Rolex bezitter” maar meer dan dat (in aantal tenminste) ook Omega en Cartier bezitter. Als je een liefhebber bent, dan behoor je niet tot een “merken-sectie”, toch? Buiten dat, het is toch raar dat je op basis van bezit van een merk afstand neemt van andere merken. Ik ga dat niet begrijpen.

4 likes

Bij andere hobby’s is dat ook het geval. Zo ‘wenken’ ducati-rijders ook maar matig of niet naar andere motorrijders. Ik had dat opgelost door ook een Ducati te kopen zodat ik wederom naar iedereen kon zwaaien en het ook beantwoord kreeg

6 likes

Microkini of maxikini, that’s the question.

Ik ben te oud voor die nonsens.

3 likes

Meh :expressionless:

4 likes

Kan het zijn dat iemand met 98 actieve dagen TL-2 is? Of lees ik dan iets in een profiel noet goed?

:joy::joy::joy:

Het HF samengevat in 1 zin. Geweldig :laughing:

3 likes

Ik heb dat altijd met bmw’s en gold wings, maar bedenk me dat die armpjes meestal te kort zijn om achter de kuip uit te komen.

1 like

Dat kan. Het kan zelfs al na één dag.
Bijvoorbeeld als iemand thuis is opgezocht, zich niet meer veilig voelt met zijn naam en/of posts en graag opnieuw wil beginnen.
Of om andere, voor ons geldende redenen.

8 likes

Waarom heb ik het donkerbruine vermoeden dat shit posten niet inbegrepen is

2 likes

Jij vat een stoplicht ook op als een kleurrijke suggestie?

7 likes