Het is niet eerlijk!

Als je geen moderator taken wilt kun je jezelf vast laten zetten op TL-2 door de mods.

Je bent er bijna!

1 like

Dat is precies wat er niet staat

3 likes

Wil je sollicitatie een beetje lukken.

2 likes

Nee ik blijf lekker TL-3, forum BOA zijn bevalt me wel :grin:

6 likes

Jaaaa weet ik , maar Calimero kwam eigenlijk meer in me op vanwege de titel van het topic

Geen idee eigenlijk. Wij zijn ook maar gebruikers

2 likes

Zolang de regels niet aangepast zijn, geldt het nog.

2 likes

Werkelijk geen idee. Kan je nog een keer een pb erover sturen?

1 like

Als het maar herkenbaar is als grap. :wink:

2 likes

Verder geen forum vraag, maar wat is je lievelingskleur?

8 likes

Begrijpelijk. Het is echter buitengewoon lastig om exact te vermelden waarom iemand is geschorst. Als het scheldwoorden zijn, gebruik ik ze op dat moment zelf ook en als het diverse opeenvolgende zaken zijn dan noemen wij het “vervelend gedrag”.
Wellicht kunnen wij daar idd wel iets specifieker zijn.
Gaan we proberen!

3 likes

Kunnen we ook mensen nomineren voor een schorsing?

18 likes

Voor 2020 was alles beter :joy:

Ik ben er erg blij mee, er gaat geen dag voorbij dat ik hem niet om het. Heb m’n Pulsar voor het werk en een Vostok voor de vrijdag. Maar de rest is voor de Junghans.

2 likes

Mijn salaris was slechter, alsook mijn horlogecollectie. :zipper_mouth_face:

1 like

Het groene deel is in het leven geroepen omdat de Rolexbezitters (wellicht) onbedoeld, steeds meer afstand namen van de rest van het forum.
Kwam iemand zijn nieuwe Zeno laten zien waar hij hard voor gespaard had, volgde er meteen een reactie van iemand met een nieuwe Daytona.
Het werd ook erg veel showen.
Terwijl per saldo een Rolex zo’n beetje het goedkoopste horloge is wat je kan kopen. Waardevast en meestal stijgt de waarde daarna ook nog.
Enfin, het groene deel was iig een bewuste keuze en blijft ook.

25 likes

Eilandraad :index_pointing_at_the_viewer:

10 likes

Had wellicht anders/beter omschreven moeten worden.
Feit is dat zich reeds vele leden hebben gemeld om het forum over te nemen, ik diverse malen beide partijen met elkaar in contact heb gebracht, iedereen tot nu is afgehaakt.
Ik had moeten schrijven: het is erg veel geld en wellicht teveel geld.

5 likes

Tja tja tja ik moet toegeven dat hetzelfde geldt voor mij maar daar is natuurlijk niet alles mee gezegd