Het is een verkeerslicht
Niet in Limburg
… Voor de meesten zal de alles verbiedende uitleg de meest logische zijn.
Maar het had misschien anders verwoord kunnen worden al moet je me op dit tijdstip al niet meer vragen hoe…
Iets in de trant van: “het aanprijzen van replica’s, alsmede het plaatsen van welke afbeelding dan ook”
Dan is het een remlicht
Ik zou eerder een cursus begrijpend lezen willen aanraden als je na het lezen van de woorden:
Nog steeds niet snapt dat je geen foto’s van replica’s mag plaatsen.
Het begint met een inleidende zin die aangeeft dat de daaropvolgende opgesomde zaken niet zijn toegestaan, gevolgd door: aanprijzen ÓF afbeeldingen van replica’s
Hoeveel duidelijker wil je het maken, zelfs deze laaggeletterde Limburger begrijpt dit🤭
VRI…
Sfeerverlichting
Nou nou, je hebt gelijk maar dat is ook wel een beetje cru. Het is echt niet bijzonder dat mensen een (semi) juridische tekst moeilijk vinden lezen. Ze zijn meestal ook niet gemaakt om goed leesbaar te zijn. Je vergissen in een bijwoord en je denkt dat er wat anders staat…
Jur leeft nog in 2022
Klopt ergens wel, maar het staat er gewoon wel en ik vermoed dat de meeste mensen op dit forum het met een beetje inspanning wel moeten kunnen begrijpen.
Het wordt er in ieder geval niet duidelijker van door woorden die (inhoudelijk) niks toevoegen aan de zin als
Er aan toe te voegen
Het is meestal een opeenstapeling van zaken die tot een schorsing leiden. Het is dan best lastig om er een goed verhaal van te maken, meestal krijg je naderhand alsnog een discussie. Waarom hij dit of dat en ik …blablabla. Terwijl de persoon in kwestie zelf ook wel weet wat de exacte reden is als hij even in zijn stoel achterover leunt en een minuutje rustig nadenkt.
Dat wordt wat ik heb gelezen met de kerstdagen bekeken en niet eerder.
Dat hoop ik ook echt voor je, je verdient dat.
Het hangt er van af of @Jur je tijdelijk gedegradeerd heeft tot TL1 of permanent zoals in mijn geval.
Blijkbaar is er met de kerstdagen een mogelijkheid tot gratie, zodat je weer mag stijgen in TL.
Geen idee of dat automatisch gaat of dat je daarom moet vragen of dat je daarvoor een bepaalde activiteit moet verrichten.
Zo triest.
Fraaie gedachte, allemaal een leveltje omhoog
Bedankt voor de inhoudelijke reactie… gelukkig is het nu weer rustig
Ik lees het net zoals jij, en de meesten met ons.
Maar er kan voor sommigen toch ambiguiteit ontstaan door deze twee zaken te verbinden met het woord ‘of’.
Als je ze had verbonden met het woord ‘en’ net zo.
Sommige mensen zullen het plaatsen van afbeeldingen dan verbinden met het aanprijzen van de replica’s in plaats van deze twee zaken te scheiden. Dat is alles wat ik zeg.
Dit heeft niet zo veel te maken met het vermogen tot begrijpend lezen, eerder met een natuurlijk voorkomend verschil in interpretatie.
De doorslaggevende factor voor mij is daarbij de vraag te stellen wat de meest voor de hand liggende intentie is van de schrijver. Zeker gezien het voorafgaande is heel logisch dat dit betekent dat enige afbeelding verboden is.
Maar dit is gezever in de marge over taal
Het is een manier van (begrijpend) lezen die bij mij door een veel voorkomende aandoening nou eenmaal anders is.
Hoi @Jur
Waarom mag je nog maar steeds 1 rolex per 3 maanden plaatsen in het blauwe nu wel duidelijk is dat er 0,0 meer op te verdienen is. Ik denk zelf dat je er in de meeste gevallen op verliest op dit moment.
Ik snap als je een nieuwe net uit de winkel hebt kunnen kopen dat er nog wat op zit. Maar dat geld toch alleen voor een gmt of Dayona.
Zeker bij die ouwe vintage ( versleten shit ) is er toch 0,0 te halen.
Voor mij maakt het sws niks uit want ik ben wel een beetje gestopt met da onrustig geflipper gedoe. Alles wel minimaal.1x gehad, dj is een ander verhaal
Kijk zulk soort volk verbannen voor het leven. Vreemde mensen zijn er toch