Het is niet eerlijk!

Mij gevoel zegt dat je er nog een aantal vergeten bent :joy:

6 likes

Ik weet het wel zeker, er zijn er minstens nog vier

3 likes

image
:thinking:

6 likes

Het is onmogelijk om iemand achter een vpn te weren van HF. Gedogen is dan misschien wel het beste. :man_shrugging:

2 likes

In een toekomstige release van Discourse komt er ongetwijfeld een AI motortje mee dat taalgebruik en stijl kan analyseren én matchen.

1 like

Ik hoop toch dat de server-capaciteit voor zinvollere dingen wordt gebruikt dan dit. :face_with_raised_eyebrow:

Dan nog liever bitcoins-minen. :cowboy_hat_face:

1 like

Je wil niet weten hoeveel rekenkracht er wereldwijd verschoten wordt aan dingen die niet gewoon nutteloos zijn, maar ronduit idioot, ergerlijk en immoreel. 98% van de rommel waar ze het buzzword “AI” bij sleuren, om te beginnen.

1 like

ChatGPT houdt zichzelf iig buiten schot :rofl:

Het is moeilijk exact te bepalen hoeveel rekenkracht wereldwijd verspild wordt aan onzinnige dingen. Echter, een aanzienlijk deel van computerkracht gaat naar triviale activiteiten zoals ongeoptimaliseerde software, spam, cryptomining en overbodige data-opslag. Schattingen variëren sterk, maar het is duidelijk dat dit een groot aandeel vormt, vooral in sectoren zoals entertainment en sociale media.

Vertrouwen: 75% (omdat het om schattingen gaat en moeilijk te meten is).

Verder volledig unbiased en gefundeerd natuurlijk. :grin:

Nu goed, het ding kan er niet aan doen dat die getraind is op een fixed dataset uit 2021 waarvan een groot deel ongefundeerde FUD is. Ik hoopte eigenlijk inderdaad dat die zou bekijken of ChatGPT zelf onder dat label zou kunnen vallen.

Mwah. VPN providers publiceren lijsten met hun exit points. Zelfs Tor doet dit. En die zitten in geaggregeerde blocklists die je triviaal kan importeren. Een privé VPN natuurlijk niet, en er zullen wel grijze providers zijn die zo’n exit lijst niet publiceren, maar je moet als ban-omzeiler wel wat moeite beginnen doen vantegenwoordig als de service zelf een beetje tijd wil steken in blokkeren. Onderschat de hardnekkigheid niet van geërgerde netwerk security admins die VPNs beu zijn. :slight_smile:

1 like

Ik had het over HF/Jur hè! :joy:

2 likes

HF kan de blocklists automatisch importeren die die schuimbekkende admins met een religieus inquisitie-like vuur onderhouden. Doe ik zelf ook, maar dan de lijsten voor advertisement servers. Ik heb in geen jaren nog een reclame gezien in browsers of apps. :grin:

176,000 geblokkeerde servers. Dagelijks geupdatet, volautomatisch. Geen geile huisvrouwen meer in mijn buurt, geen blauwe pillen voor een piemel van 65cm waarmee je je saffier horlogeglas kan polijsten. Heerlijke rust.

8 likes

Is dit nog steeds het vraag het aan Jur topic? :thinking:

8 likes

en uhh

Ik vind 't wel goed zó, op Trustlevel-1. Lekker relaxed. :+1::sunglasses:

2 likes

:+1::smiley::ghost::jack_o_lantern::smiley::+1::sunglasses::heart::roll_eyes::balloon:

2 likes

Dat is ook prima echt niks mis mee. Nu vind ik sommige topics in het “off-topic” gedeelte wel leuk maar die mis je niet als je niet weet dat het bestaat. En voor verkopen sja…ik heb weinig te verkopen meeste wat ik koop hou ik of ruil ik in.

1 like

Dit is precies wat iemand zou zeggen die ervan baalt dat hij trustlevel-1 heeft.

12 likes

Nou zoals mijn opa al wist: “trustlevels komen te voet en gaan per paard” :grin:

6 likes

Ik krijg hier heel sterk een Jambers-figuur gevoel van…

5 likes

Ik ben ooit eens al mijn berichten en topics kwijtgeraak, omdat een Jur het te veel moeite vond om te bekijken waar het nu eigenlijk overging en mij wel meedeelde dat ik zoveel overtredingen had begaan dat het onmogelijk is om alle duizenden berichten door te zoeken en daarom met 1 knop alles heeft verwijderd. Gelukkig is 1 topic op verzoek teruggeplaatst, maar alle berichten van mij zijn ook op het teruggeplaatste topic niet meer zichtbaar. Wat was ik teleurgesteld in Jur, en de vlaggers kunnen leuk anoniem blijven vlaggen en dan uit gemakzucht, maar alles verwijderen, Bedankt Jur.

5 likes