Mij gevoel zegt dat je er nog een aantal vergeten bent
Ik weet het wel zeker, er zijn er minstens nog vier
Het is onmogelijk om iemand achter een vpn te weren van HF. Gedogen is dan misschien wel het beste.
In een toekomstige release van Discourse komt er ongetwijfeld een AI motortje mee dat taalgebruik en stijl kan analyseren én matchen.
Ik hoop toch dat de server-capaciteit voor zinvollere dingen wordt gebruikt dan dit.
Dan nog liever bitcoins-minen.
Je wil niet weten hoeveel rekenkracht er wereldwijd verschoten wordt aan dingen die niet gewoon nutteloos zijn, maar ronduit idioot, ergerlijk en immoreel. 98% van de rommel waar ze het buzzword “AI” bij sleuren, om te beginnen.
ChatGPT houdt zichzelf iig buiten schot
Het is moeilijk exact te bepalen hoeveel rekenkracht wereldwijd verspild wordt aan onzinnige dingen. Echter, een aanzienlijk deel van computerkracht gaat naar triviale activiteiten zoals ongeoptimaliseerde software, spam, cryptomining en overbodige data-opslag. Schattingen variëren sterk, maar het is duidelijk dat dit een groot aandeel vormt, vooral in sectoren zoals entertainment en sociale media.
Vertrouwen: 75% (omdat het om schattingen gaat en moeilijk te meten is).
Verder volledig unbiased en gefundeerd natuurlijk.
Nu goed, het ding kan er niet aan doen dat die getraind is op een fixed dataset uit 2021 waarvan een groot deel ongefundeerde FUD is. Ik hoopte eigenlijk inderdaad dat die zou bekijken of ChatGPT zelf onder dat label zou kunnen vallen.
Mwah. VPN providers publiceren lijsten met hun exit points. Zelfs Tor doet dit. En die zitten in geaggregeerde blocklists die je triviaal kan importeren. Een privé VPN natuurlijk niet, en er zullen wel grijze providers zijn die zo’n exit lijst niet publiceren, maar je moet als ban-omzeiler wel wat moeite beginnen doen vantegenwoordig als de service zelf een beetje tijd wil steken in blokkeren. Onderschat de hardnekkigheid niet van geërgerde netwerk security admins die VPNs beu zijn.
Ik had het over HF/Jur hè!
HF kan de blocklists automatisch importeren die die schuimbekkende admins met een religieus inquisitie-like vuur onderhouden. Doe ik zelf ook, maar dan de lijsten voor advertisement servers. Ik heb in geen jaren nog een reclame gezien in browsers of apps.
176,000 geblokkeerde servers. Dagelijks geupdatet, volautomatisch. Geen geile huisvrouwen meer in mijn buurt, geen blauwe pillen voor een piemel van 65cm waarmee je je saffier horlogeglas kan polijsten. Heerlijke rust.

Geen geile huisvrouwen meer in mijn buurt, geen blauwe pillen voor een piemel van 65cm
Is dit nog steeds het vraag het aan Jur topic?
en uhh

moeten kunnen zeggen tegen 35 Hell’s Angels, je echtgenote, een bus met nonnen of je baas.
Ik vind 't wel goed zó, op Trustlevel-1. Lekker relaxed.

Ik vind 't wel goed zó, op Trustlevel-1. Lekker relaxed.
Dat is ook prima echt niks mis mee. Nu vind ik sommige topics in het “off-topic” gedeelte wel leuk maar die mis je niet als je niet weet dat het bestaat. En voor verkopen sja…ik heb weinig te verkopen meeste wat ik koop hou ik of ruil ik in.

Ik vind 't wel goed zó, op Trustlevel-1. Lekker relaxed
Dit is precies wat iemand zou zeggen die ervan baalt dat hij trustlevel-1 heeft.
Nou zoals mijn opa al wist: “trustlevels komen te voet en gaan per paard”

iemand die al met zeker vijf andere profielen een perma-ban heeft gehad en nu met zijn nieuwste profiel op tl1 is vastgezet
Ik krijg hier heel sterk een Jambers-figuur gevoel van…
Ik ben ooit eens al mijn berichten en topics kwijtgeraak, omdat een Jur het te veel moeite vond om te bekijken waar het nu eigenlijk overging en mij wel meedeelde dat ik zoveel overtredingen had begaan dat het onmogelijk is om alle duizenden berichten door te zoeken en daarom met 1 knop alles heeft verwijderd. Gelukkig is 1 topic op verzoek teruggeplaatst, maar alle berichten van mij zijn ook op het teruggeplaatste topic niet meer zichtbaar. Wat was ik teleurgesteld in Jur, en de vlaggers kunnen leuk anoniem blijven vlaggen en dan uit gemakzucht, maar alles verwijderen, Bedankt Jur.