Het is niet eerlijk!

“Overdag is hij een doodgewone man, maar 's avonds… .”

Die stem hoor je er direct bij! Haha

1 like

Wat is je vraag nu aan Jur?

6 likes

Ik heb geen vraag, ik wou het even kwijt, dit wordt niet vergeten.

“Het is niet eerlijk” dus. :joy:

4 likes

In het licht van de topic titel, heb je een punt. Volgens jou is het niet eerlijk. Bedankt voor het delen.

Verder denk ik ook dat je het beter kan vergeten en een plaats kan geven, Jur zal er wss niet wakker van liggen. En ergens begrijp ik het “delete all” gedeelte wel…waarom zou je in je vrije tijd 500 berichten gaan uitpluizen op waarde.

2 likes

Het was in mijn geval zeer onredelijk, dat een kliekje had afgesproken met elkaar dat die nieuweling niet zoveel praatjes moet hebben en daarom zijn gaan vlaggen en Jur speelt het spelletje mee, of heeft ten onrechte zijn oren laten hangen naar die vlaggers, en besloten al mijn berichten en topics te verwijderen, dat was voor mij een zeer grote teleurstelling, ook naar al het werk wat ik had verricht op het topic war nu wel teruggeplaatst is, maar alle foto’s en berichten zijn wel weg, met 1 druk op de knop. Dat vind ik niet eerlijk. Een paar weet ik zeker wie het zijn geweest en ik wil daar ook niets meer mee te maken hebben.

2 likes

Waarvan akte.

1 like

Ik vind het fijn dat dit topic de mogelijkheid biedt aan ervaringsdeskundigen om hun verhaal te doen, dat lucht in ieder geval wel op. Ik heb nooit iemand van de leiding benaderd of geklaagd over het feit dat alles weg was, maar in stilte geprobeerd te verwerken en na een tijdje weer de draad opgepakt, maar het blijft altijd in je achterhoofd zitten.

1 like

Misschien kun je het internet beter uitzetten. Is beter voor je gemoedsrust

7 likes

Dit slaat nergens op. Vanaf 1994 op het internet waarom zou ik het internet afzetten. Ik neem het zoals het komt en accepteer de fouten die mensen kunnen maken en daarmee is het voor mij klaar.

1 like

Ooit hebben ze een heel forum opgedoekt. Al de onzin die je hier leest is gewoon onderdeel van het verwerkingsproces.

1 like

Ik hoop dat het ooit goed met je komt. :heart:

8 likes

Jij bent iemand die graag pookt hé

Ik begreep dat het forum te koop is. Er is een kans om alles recht te zetten. Never loose hope, all comms good.

4 likes

Laat het los. Internetfora zitten vol met mensen die reacties gaan geven die je niet leuk gaat vinden. Het levert je niets op om er op in te gaan. Je kunt je energie beter in positieve dingen steken

9 likes

Helemaal mee eens.

1 like

Ccleaner wist alles uit.

5 likes

Dat klinkt ook niet best.

4 likes

Dat heeft wel indruk gemaakt hé hahaha

1 like

Maar het was BS, klopte helemaal niets van.