Awww, so cute.
Tsja. Ik zou commentaar op de leiding toch wat minder openlijk nav bans vanwege kritiek op de leiding
Voor je het weet ben je anon.
Jur:
Welnee, het is hier geen Noord-Korea.
TL-3 zijn is zo lekker!
Laat het gaan je maakt het anders jezelf zo lastig, verder zit er niemand mee.
Ik geef het je ook te doen dat stelletje kwakende kikkers hier in toom houden (ja ik ook).
Ongetwijfeld gaat daar ook weleens wat mis, maar accepteren en weer door.
Weet je dat zeker of denk je dat?
Ik heb iig meerdere vlagwaardige berichten voorbij zien komen. Oa op de man spelen. Ik heb je zelfs ooit een pb hierover gestuurd met als tip de forum regels te lezen. Gevlagd heb ik je overigens niet.
Dat was zeker balen! Maar de redenatie van Jur kan ik als een forum admin/mod wel volgen.
Tip zou zijn, laat het los en geniet van wat het forum te bieden heeft!
Ik zie dat je er lering uit hebt getrokken
Ik juich wel toe dat mensen hier komen vertellen waarom ze zijn gestraft. Een soort van biecht En nog meer dat anderen dat corrigeren als het te mild is voorgesteld door de biechter. Ik zou daar graag meer van horen.
Wie is de volgende?
ik zeg het meer voor jou.
Als je het hebt over termen als; “wat was ik teleurgesteld”, “ik zal het nooit vergeten”, “ik heb het in stilte proberen te verwerken en heb na een tijdje weer de draad opgepakt”,
Als het dan nu nog steeds in je achterhoofd zit dan weet ik ook niet of dat nou helemaal goed voor je is.
Nu wil ik potverdikkeme mn hart ook wel even luchten trouwens
In nacht- of dagbrakers notabene, had ik een grappig ( al zeg ik het zelf…gniffel) bericht gepost met daarin een opsomming van een redelijk aantal synoniemen voor “Het bedrijven van de liefde”
Wat denk je;
Ban van 2 weken.
Ik stond bijna op het punt om een hobby te zoeken , maar toch maar niet gedaan.
Er is nog nooit iemand verwijderd vanwege kritiek op de leiding.
Wel als dit gepaard gaat met doodsbedreigingen, of de wens dat wij een vreselijke ziekte zouden moeten krijgen.
Maar gewoon commentaar is prima!
Ik moest aan Ace Ventura denken
Ik heb mijn zeggie gedaan. Het is gelezen, en het is goed zo.
Volgende, komt u maar binnen.
Nou. Ik heb al een topic verwijderd gehad voor overdreven plastisch taalgebruik, maar over een voorwerp - geen merk of model, geen persoon of groep van personen, geen bedrijf of wat dan ook. Niemand of niets die zich in de verte kon aangesproken voelen of enige grond van mekkeren had. Dat vond ik jammer.
Maar dan verwerk ik dat trauma door op het werk therapeutisch overdreven plastisch taalgebruik aan te wenden. Opkroppen is geen goede aanpak.
Na al het “het is niet eerlijk”: Bij mij werd een topic verwijderd met een politieke lading. Het was me volledig ontgaan dat dat niet mocht. Prima dat het verwijderd werd, keurig berichtje met toelichting. Het gevoel “oeps wat suf van me en fijn dat het zo opgelost wordt”
Viezerik.
Waarom doet iedereen alsof het zijn schuld allemaal niet is.
Als het hun eigen schuld was zou het eerlijk zijn en dus off topic