Het is niet eerlijk!

Dit kan ik niet ontkennen

2 likes

Het was zeker mijn schuld! Waaruit trek je de conclusie dat ik dat ontken? Ik geef nog aan dat het erg suf was en blij was dat het opgelost werd.

1 like

Een speciaal gedeelte op het forum laten maken, kies een leuke kleur en bijhorend trustlevel en we kunne lossss :grin:

1 like

3 likes

Precies dát, de spijker exact op de kop, @iamtheone . :+1::smile:

1 like

Jambers, dat was me 'nen mooie, prachtig.

denk eerder hoe sommige zich manifesteren, een grote broek aantrekken en menen de wijsheid in pacht te hebben.

11 likes

Dag mag je gerust vinden. Ik vind dan weer dat veel mensen baat zouden hebben bij een beetje dikker vel aan te kweken. Het zal wel ergens in het midden liggen. :slightly_smiling_face:

2 likes

giphy-4|nullxnull

2 likes

Noem je ons nou te mager? MODS!!!

/s

4 likes

Neem je dit alles niet veel te serieus. Ik bedoel, dit is een forum voor horlogeliefhebbers. Je reacties en je topics zijn beslist je levenswerk niet, tenminste, dat mag ik hopen. Cheer up!

7 likes

dit, de meeste topic en reacties zijn als een krant van gisteren die verdwijnt onderin de kattebak of naar die visboer voor gebruik als inpakpapier…

7 likes

Als je op de persoon gerichte opmerkingen voorbij ziet komen, een vlag plaatsen. Dit is nml verboden op het forum.

Zelf leer ik graag op het forum, vind het leuk verschillende topics te lezen.
Heb 1x iets verkocht .
Af en toe reageer ik een keer op iets leuks of op mensen die nieuw zijn op het forum om hun ook het gevoel te geven dat ze erbij horen en welkom zijn.
Dus naar mijn idee zijn voor mij de TL niet heel belangrijk.

Vind het een leuk forum waar ik veel kan leren en met horloge liefhebbers te zijn.
In mijn vrienden familie kring zien ze niet eens als ik een nieuw horloge heb gekocht of deze nou prijzig was of wat goedkoper.

Ach dit wou ik gewoon ff zeggen , je hebt er verder niks aan :joy::joy::joy:

25 likes

Tja - dat kwam niet door de

test

4 likes

Ik snap het nu ook.

Zal het noooooit meer doen

2 likes

Wat? Die

?

3 likes

Het forum is niet zo belangrijk, het gaat om rechtvaardigheid, ik voelde me beetgenomen. En nu hou ik erover op.

1 like
2 likes